• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Hääär!!! *vinkar* Men nu ska jag ta en röka... strax tebax!

• zukigirl

Jag sitter här och är lite smått nervös... Jag har aningar om möhippa.... Ska nog ta och gå o raka benen och så...*s*

• zukigirl

Fyyyyy... Nu blev jag ännu mer nervös ju! Tänk om jag inte får nån hippa alls då? *tuggar frenetiskt på naglarna*
    Men du, jag kan inte komma ihåg att jag sett några bilder från ditt bröllop?

• zukigirl

Du, VERKLIGT fina bilder!! En del av dom höll på att få mig att börja snyfta här...*generad* Och klänningen var dö-fin! Det jag gillade mest med den var att jag har faktiskt inte sett den innan. De flesta klänningar har man sett nu när man surfat runt men din var verkligen unik, Så fin! Och vet du en sak? Du såg faktiskt ut som jag ungefär hade föreställt mig!

• zukigirl

Tycker jag är helt okej! Min kostade ju inte så mycket heller. När jag hade sålt den andra klänningen jag beställde samtidigt så hade den jag behöll kostat mig 800 med underkjol! Det stör inte mig precis! *hehehe* Nä jag gillade verkligen din klänning! Vilken tur att hon hade den kvar! Måste ju ha varit roligt för henne oxå att den kom till användning igen.

• zukigirl

Och jag väntar ännu mer!!! Herregud just nu önskar jag bara att det ska bli dax snart!

• zukigirl

*asg* Nähä!!?? Fattar du vilka problem jag kommer att få med efternamnet sen eller!!!??

• zukigirl

*asg* Nädå jag tycker det är jättefint. Men jag inser ju att jag kommer att få bokstavera mitt efternamn för resten av livet. Det nya blir Luukinen.

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!