PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Kristina07
skippa vårtan och tänk positivt.
Alla gäster som är bjudna får ta
av kvällens storslagna bröllopstårtá
Men tänk på intonationen, ruskigt viktigit för att få det här rimmet att funka felfritt.
Har tyvärr ingen magjuka att skylla på, men med tanke på att jag for till jobbet halv sju och kom hem för en halvtimme sedan så anser jag att jag är ursäktad!
Och ja, jag jobbar fortfarande som lärare, men tyvärr är mitt långa härliga sommarlov över...
godmorgon alla glada!
efterättens tårta
är INTE gjord på vårta
nää den är väldigt najs
faktist gjord på B*Js!!!!!!!!
nu ska jag till jobbet...ha en bra dag!
Liinda_e :
*asg* galning!!!!
Ööööhhhh... Liinda, det verkar som jag tyvärr trots allt inte kan komma på ditt bröllop....
Nä jag är också ledsen Linda, jag kan inte heller komma! Min tama iller (som heter Göran) ska på graviditets-profylax och han ville att jag skulle följa med. Så sorry...
meh????
vad e det här nu då?
vi som "tagit i" :D :D :D :D så mycket för att fixa ett fint bröllop och nu kommer ni inte!
skyll er själva!