PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
*fniss* Kan inte komma på nåt kungligt med mig precis... Fast den blivande makens släkt var visst adlig lååångt tillbaka. För övrigt så härstammar den adelssläkten från en svensk!
Fast det vill han inte lyssna på när jag påtalar det för honom.
jepp... och han har ett fiiiint förnamn! Som min lille gubbe!
Fan jag måste nog gå o lägga mig nu...
makkara!!!! Var tvungen att hämta en och sätta i mig! Gör under för figuren sånt vettu! *trött*
hehehe... han har faktiskt en namne här i sverige. En nyårsafton för några år sedan så fick han ett sms från en kille i norrland som heter likadant. Han hade letat upp det på eniro eller nåt. Så varje nyår så skickar dom sms till varann o önskar gott nytt år... Karlar!
nä... nu måste jag i säng! Natti natti....
Jodie
Jättefina bilder!! Jag gillar också din klänning!
(Ja nu har jag vaknat och var tvungen att kolla BT genast)
undrar Om det blev någon hippa?
LIIIIIIIINDA??????
*söker överallt på kontoret men kan inte hitta tösen någonstans*
åsita
här e jag...nyvaken och snurrig...vad vill du? oj menade inte att låta som bitch...lite morgon taggig bara....:)
Jaha... nu ska jag strax ge mig iväg till sambons jobb där dom ska kidnappa honom för sexan. Jag är nervös! Det var så väldigt noga att jag skulle vara där nämligen. Vad tror ni? Blir jag hippad eller inte? OM jag blir det så lär jag vara mer eller mindre död i morgon. Dricker så sällan så jag blir la sketfull ikväll i så fall...*ryser lite lätt med tanke på morgondagen*