• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Nu gjorde den det för mig själv oxå! Alltså jag kunde inte gå in i min egen gb. Det måste vara något med att jag är för snygg för mitt eget bästa! moooahahaha

• Liinda_e

mmmmmmmmmmmmmmm sååå är det nog......

• Dallas

Jaha du zuki, då kan man säga att vi sitter i samma båt då Jag varken kan eller får använda datorn på jobbet till privata ärenden grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Med stor envishet testar jag om det öht går att göra gubbar på nya BT.

Jag kan skriva och se på era gb.

Nu är det dax för Söderkåkar! Adjö

• Liinda_e

borde egentligen göra klart festhäftet som ngn(LÄS ZUKI) här på bt fick mej att göra ...
    men har fastnat i den där jäkla stickningen och kan inte sluta och ikväll ska jag ut och käka med ett gäng så jag borde göra klart saker hemma...men näääää jag bara stickar och stickar.....skit oxå

• zukigirl

*asg* ja du...*fniss* Ska vi starta en tråd om rumpimplantat? :):)

• Liinda_e

nääää det har väll varendakotte gjort....
    jag vill förlänga tårna!
    och operera om naveln så att den ser ut som en grön gubbe :D

• zukigirl

Ja för några gröna gubbar blir det ju inte här på BT iaf!!! *s* Jag saknar dom små gröningarna! :(

• Liinda_e

jag med...vi kan ha en minneshögstund för dom imorgon kl 16 00

hör ni det alla ni här på panik tråden 16 00 imorgon alltså en tyst minut för att hedra dom bort gångna gröna gubbarna :D

• zukigirl

aj aj kapten! En tyst minut för de gröna gubbarna alltså i morgon kl 16.... Jag har sorg....

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!