PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
varning inget för känsliga!!!!!!!!
man ser k*k
Ähhh där såg man ju inte k*k heller *fnyser irriterad* Han hade ju kallingar på sig!! *muttar irriterad och frusterad*
moahahahaha ....men du blev nyfiken och spärrade upp ögonen och höll tummarna erkänn erkänn!
Självklart!! Se men inte röra.. det är andras göra.. heter det ju
Sedan är det alltid kul att se hur lång vissa personer kan gå när dom filmar sig själva och lägger ut på nätet!
HA! Såg allt att det var en kvinna i gänget....
ERKÄNN!!!!!!!!!
Är ni så fattiga i finland att ni slåss om att få toarullar.....
lr är toarullar ngt ni bara andvänder vid fina tillfällen för att det är så dyrt...
lr
lr ähh jag fattar inte varför ni släpper ner massor av toapapper på en publik
konstiga finnar!
*skakar på huvet*
hahaha, ja det var roligt attse iaf!
här kommer en liten vink hur jag känner mej idag
På tal om svin och grisar:
Min goda vän virrar ibland till det med talesätt och ordspråk. Idag på kafferepet klämde hon till med: Ja man ska ju inte köpa grisen i katten!
Hon klappade nämligen katten samtidigt som hon pratade om att inte förhasta sig med ett gardinköp
På tal om att se men inte röra... Det heter så här: Bara för att man tittar på menyn så behöver man väl inte beställa nåt!!
hittar inget svin...går det bra med ngns dåliga pojvänn typ ?
asså en som är som ett svin....