• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dallas

Tur att han var hemma o kunde hämta dig och ta hand om dig! Klart att du är stressad, men iaf

Krya på dig!!

• Tizzeltazz

*kikar in*
    long time no see... är det som det brukas i denna underbara tråd?

• Joji

Läskigt Liinda_E! Får nog kolla upp lilla maggen...

• zukigirl

Hörru Linda, jag har varit gravid 5 gånger och har aldrig reagerat så som du berättar. Har hänt att jag har festat innan jag vetat att jag var gravid. Låter som om du har blivit drogad. Var det någon som hängde mycket runt dig och din kompis?

• zukigirl

hehehe... ni får nog dras med mig ett bra tag till... Jag fattar inte hur trött jag har varit på kvällarna denna veckan. Märks att jag varit arbetslös ett tag nu när jag började jobba. Var ju typiskt att dom skulle erbjuda mig det just nu när jag har så mycket att göra... Det är därför jag inte varit inne så mycket. Just nu sitter jag och syr på tösens klänning. Sen måste jag sy in min klänning med..*pust* Ta inte min klagan så allvarligt. Jag älskar nämligen att vara lite småstressad... Hur är det med dig då Jodie?

• zukigirl

Det är som expeditionsansvarig på en logistikavdelning.
    Jag har samma problem här... har jag inget projekt blir jag tokig. Tror jag är störd! Och på tal om störd så vet jag att jag läst om många här på bt som haft mardrömmar innan bröllopet. Ska erkänna att jag har smågrinat lite och skakat på huvet men jag tar tillbaka varje elak tanke! Inatt drömde jag nämligen en själv. Drömde att vi var på bröllopsfesten och hade skitskoj ända tills jag kommer på att vi har glömt att vi skulle träffat vigselförättaren för flera timmar sedan. Vi hade alltså glömt vigseln! Herrejösses vilken dröm! Hittade dessutom min förlovningsring i sängen så den måste jag ha slitit av mig i sömnen?

• Liinda_e

gjort ett grav test nu......
    inte gravid
    joo sist så drack jag inte heller så mycket och tyckte att jag blev mer onykter än jag borde....
    funderar lite på om det kan på ngt vis ha ngn koppling med att jag slutat äta kött för typ 4 månader sedan ...att jag mår bättre i magen (läs renare tarmar)och att alkoholen då lättare tas upp i blodet...
    hmmm kan det vara så? lr snurrar jag för mycket nu.....

mardrömmar ja hahahaha
    drömmde härom natten att min m2b lämmnade mej en vecka innan bröllopet för en annan....
    huva....

• Tuss78

Shit!!!!

Det var sjukt länge sedan jag såg till er brudar!

Någon som vågar betta på vem jag är?

Zuki puki? All in kanske?

Hoppas TS mår bättre nu i alla fall....Stor kram till Liinda med två i.

• zukigirl

Va!!?? Har åsita skaffat sig nytt nick?? För det var väl du? Eller var det nån annan? *kliar mig i huvet vilket inte gör mig smartare men det ser iaf ut som om jag har lite intelligens*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!