PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
nä nä det kallar vi sunt intresse för andras bröllop....
Precis så är det
Du är en klok kvinna!
Man ska ju bry sig om andra. hjälpa de som behöver, vara ett stöd osv. Det är ju inte så lätt att vara allt det om man aldrig är här, eller hur. Min man är så förstående såå, men ibland anser han att jag är väl hjälpsam som sitter väl länge
hehehe
men jag kan förstå dom på FL
fatta vad mycket enklare det är att få klara bra ideer till sitt bröllop med bt.....
måste ju vara liknande med fl....lr hur...
*Fnissar* Verkligen, en fråga 10000 olika svar.
Men bebisar behöver man iofs inte färgmatcha med tyger och blommor... möjligtvis måste skötväskan för 8000kr passa bra till mössan. Vagnen kan man matcha till bilen eller huset tycker jag.
hehehehe
föresten du skrev så smickrande att jag är en klok kvinna men det är man inte innan man fått barn...enligt dom på fl ....kvinna alltså....
så om jag aldrig skaffar barn då kommer jag vid 60 års ålder vara en flicka i mina bästa år!
Jag har kollat på er hemsida, och skrivit i BT-gästboken nu.
Jaså är man inte kvinna förrän man fått barn Jösses, jag blev kvinna när jag var 20 då.....
men dallas då!
vågade du inte skriva i gb på hemsidan?
Nääe jag är så blyg!
Man ska inte göra allt kul på en gång, man får dra ut på det lite! Jag kanske skriver där en annan dag. Jag har ju inte hunnit läsa och snoka på alla sidorna än!
tv4.se/player/categories.aspx&itemId=%20&treeId=30238&displayTreeId=
Många stjärnor finns det.......
Nä nu blir det paus ett tag, maken vill bli kliad på ryggen. NÄÄÄ det blir inget snusk ikväll, om ni trodde det. Han har m*ns