• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

hahahahaha den tråden var så rolig att jag bara var tvungen att lägga näsan i blöt!

• Liinda_e

var redo med popcornen.....
    ÅSITA!!!!!!!!
    dags för popcorn kväll!!!!!

• Dallas

Ja det tror jag säkert

Skrev du ENTERTAIN ME eller nåt... ä va f*n jag måste kolla

• Liinda_e

hehe håller tummarna för fortsättning!

• Dallas

Ja har vi tur blir det mer liv där snart!

På FL råkade jag hitta olika trådar med sån typ av tjafs hela tidan, tur att man inte är där för ofta. Löjliga omröstningar o annat

• Liinda_e

jag vet inne på fl är det heeelt galen stämmning...
    skrev där här om dagen för att kolla om ngn har koll på det där att jag blev så full och om det kunde vara pga graviditet.....
    shit jag blev nästan lynchad ....komentarena var i klass med att om det finns en chans att du kan vara gravid borde du inte dricka över huvudtaget...
    öhhh mmmm just det tack för hjälpen lixom.....

• zukigirl

hehehe... nu har jag kollat igenom alla länkarna... Grinade gött! Och fransmannen var ju sjukt bra! Hur fan gjorde han?

• Dallas

Jo jag har sett "ev gravid" trådar.... ojoj! Helst ska man vara nykterist 25 år innan man blir gravid i fall om att det tar sig och så råkar man ta en grogg eller två. Götapetter så hemskt! ÄR man säker på att man är gravid = noll alkohol, men om man inte vet/nygjort hur ska man då veta om det tagit sig om man råkar ta en grogg? *svammel men ni fattar va*

Jag kollar mest på Tonåringtrådarna, där är det lite lugnare

• Liinda_e

ja och det bästa e att dom tycker att även om det skulle ta 16 år att bli gravid så ska man inte dricka en droppe....
    hahahahahaha
    näää dom är helt besatta....
    barn i all ära!!!!!!!
    men ibland kan det gå för långt för vissa

zuki jag tror fransmannen hade en bandspelare under tröjan och låtsades bara att det var han ...och ja det funka alla trodde på det...alla utom jag som fattade precis!

• Dallas

Angående FL. Nu låter jag säkert som en bessewisser eller nåt, men; innan datorn kom hur i h*lv*te klarade folk att föda barn Jag menar, så fruktansvärt många konstiga frågor folk ställer och så många råd som div -verk tar fram om ditten och datten...
    "Kan jag promenera när jag är gravid? Kan man dricka mjölk? Jag gillar glass, kan jag äta det? En mun vin?" Det är sånt som folk tjafsar om....

Sorry om ni tog åt er. Jag har ett par nyblivna mammor och blivande i min närhet. De är helt uppslukade av vad som sägs på FL och andra forum.....

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!