PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
den här då!
www.ebaumsworld.com/video/watch/30942/
varför kan inte du sova då?
mmm visst är det skit tråkigt att sova.....
shit vilken tid ska du gå upp imorgon då?
mehhh kl 12 då har du ju väääldigt gott om tid hela 11 timmar så om du lägger dej 5 sover till 6 så har du ju 6 timmar kvar till kids och tårtor!
bra va?
jaha då var man själv då...kanske inte så kul lr vad säger du?
nä precis kanske ska du gå och sova
okej då du vet bäst!
godnatt
Goooood mooooorning Viiieetnam!!!! Hallå allihop! Det är jag... Ni vet... zuki! Same,same but different! Sover ni? *kikar*
jag e vaken...blev bryskt väckt av telefonen...ska jobba som er andra vanliga döda idag...
Morron!!
Sovit gott? Själv har jag sovit som en stock i natt... brevid ett sågverk också Som tur var var skiftet slut innan det blev dags att såga "min stock" *hihihihi*
Sitter här hemma och övervakar mina rörisar som sliter för fullt här nere för att ge oss värme i källaren efter 3,5 års väntan Måste dock överge dem snart och fara till banken... hoppas att dom klarar sig utan övervakare... Tror ni det?