PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
det beror på...e dom snygga?sexiga...dom kanske behöver lite kaffe...har du korta kjolar ....för att servera kaffe i alltså....
Njäää.. så speciellt snygga och sexiga är dom inte.. Den ena är väl i ålder med min far och den andra är en pojkspoling som knappt är torr bakom öronen. Hade det varit riktiga hunkar så hade jag nog stått här nere i källaren i höga silettklackar, kortkort och tajt topp och erbjudit dem både kaffe och annat
kanske på tiden att skaffa sej ett jobb för den som gjort detta
www.chilloutzone.de/files/player.swf&l=197&u=ILLUMllSOOAvIF//P_LxP92A42lCHCeeWCejXnHAS/c
som svar på frågan i slutet
vi sitter på BT
www.bradleysalmanac.com/simstorture.htm
somliga straffar gud med en gång
www.break.com/index/wussy-skater-fight.html
sover tidigt idag ...godnatt alla!
säss imorrn
mmm.... jag är redan halvägs in i dvala....ZZZZZZ
halvvägs heter det ja...
HA hA HA !!!!
JAg udrar i´verkligen om Liinda med två i har ett jobb....
och, j, jag har variyt på krogrn ikvöll...
HA AHA HA!!!!
Åsita alias Tuss78
Ok... jag har sett liindas videos nu....småporrigt måste jag säga....
Hur byter man tillbaka till sitt gamla nick då? För ni har ju alla fatta att det är jag lr hur?