PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Men Liinda.. inte behöver han något ytterligare jobb... han har ju jobb som cykeltjuv
Han där med de "lustiga" ljuden tror jag är en rymling.. dags att ringa efter dom med tvångströjan kanske??
Vad är en arbetsdag?? Den kan ju vara fruktansvärt trevlig och lugn.. *citerar Askungen* Men nej då! Inte här. Kunde inte ens se mitt skrivbord i morse när jag kom. Har slitit som en skållad råtta sedan kl 6:40 och nu har jag äntligen kommit halvvägs ner i högarna *pust* Förhoppningsvis hinner jag ner till själva bordsskivan innan det är dags att packan ihop och gå hem för dagen... måste ju skynda mig hem och avslösa makens vakthållning av hantverkarna
Har just slurpat lite morgon kaffe .. och fick vara ifred! Ingen panik på jobbet .. iallafall inte än .. Nej .. nu hör jag upprörda röster .. tror jag kryper under skrivbordet så ingen ser mig ... HAHAHA ...
morgonkaffe kl 15:19 ???????????
eeeh...vad e det här för tråd??
Vi på andra sidan pölen ligger ju 6 timmar efter er ..
Så här är det snart lunch dax!
jaaa såklart,...dum jag e
serenity det här är tråden för oss gravallvarliga och mycket seriösa bröllopsplanerare!
ahaaaa.....får man joina er jag dricker inge kaffe dock
serenity du är såååå hemskt välkommen....lr fast bara om du håller mej sällskap långa tråkiga nätter när bt är tomt och ekar och det enda man kan göra är att skriva till sej själv på en musik tråd
haha,off course baby
Vi är sååå seriösa här ... speciellt jag som gifte mig för över 3 år sen men inte kan slita mig ...