• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tuss78

ja det vete faan. Det är ju inte de som ska säga ja i körka precis.
    Men det har bara haglat in frågor till oss de senaste dagarna om både små och stora saker. Mitt prio ett just nu är att få svärmor att INTE ha superkoll på köket! Jag vill ju att hon ska vara med på festen och chilla med oss.

• zukigirl

Å andra sidan så kanske det gör henne lycklig att känna att hon har lite koll? Sån är iaf jag...*s*

• Tuss78

Det är sant. Bara svärmor är glad så blir det bra! Det menar jag verkligen.

Är det nu på lördag för dig oxå puki?

• zukigirl

Nästa lördag... Hoppas det blir fint väder! Både för dig och för mig... Blir det sånt väder som det har varit i helgen så kan jag lika gärna skita i o gå till frissan!

• zukigirl

Nä... nu måste den här gamla kärringen gå o lägga sig...*gäspar*

• Tuss78

HA HA HA HA HA !!!!! Håller verkligen med dig om det!

Scrubs på Tv nu, dags att garva igen. Ha de Zuki!

BT-kramar från Åsita

• Liinda_e

efter en såå intesiv dag orkade ingen med att festa...och jag ville ta det lungt ...var skönt att komma hem tidigt och hade dessutom med mej syster som bor 70 mil bort och vi satt ett par timmar hemma och drack vin och surra...

• Yllo

Roliga bilder från din möhippa Jodie!!

ÅSITA!! Nu pallrar du dig in på BT´s startsida och byter nick!! *stampar med foten i golvet*

Trött idag.. snörvlig med.. säg inte att jag håller på att bli förkyld nu när jag ska ut och flyga på torsdag *håller tummarna tills dom blir blå*

• Liinda_e

alla har säkert sett den...jag bara älskar den!!!!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!