• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

vilken tur att jag har dåra på att tvätta händer och flytta mej två meter bort om ngn på tåget är förkyld....

ska banne mej klara mej...pepparpeppar

• Dallas

Mmmm rätt ofräscht med folk som nyser i handen, gissa om det kommer äckelpäckelslem där*hatar slem, spykänsla*

• Liinda_e

hatade när jag jobbade på macken folk som kom in i kassan och är dunder sjuka...STANNA HEMMA!!!! jag vill INTE bli smittad ju!

• Dallas

När vi nu ändå pratar sjukdomar: Jag (och fler med mig) hoppas karensen tas bort för oss vårdpersonal när vi smittas på jobbet av kräksjuka av våra vårdtagare/patienter! Jösses vilket h-vete det ställer till när alla på en avd blir sjuka + personalen. Så får vi ej komma tillbaka till jobbet innan 48 timmar gått sen sista spyan/diar..... Dubbla pass, vikarier blir sjuka, inbeordring mm urrk.
    Fy det börjar nog snart, ett par vikarier ligger nämligen hemma nu!!

• Liinda_e

vad tror ni om hålet i peru då som gjort över 600 människor sjuka och en tjur som dött....
    satelit lr ufo?

• Dallas

Detta har jag missat. Var kan man läsa det?

• Liinda_e

gått på radion hela dagen, jag såg på aftonbladet dom hade på webb tv...
    men den är inaktuell där var det "bara" 100 döda

det är ett stort hål ute på landet i peru efter ett nedslag som befolkningen beskriver...dom är nyfikna och tittar ner men ser inget..blir sjuka några timmar senare....forskare är på väg dit....

jag gissar på typ nån gammal rysk/amrikansk satelit med smitta i....

• Serenity

fy vad läskigt,jag härstammar halft från Peru...vad skönt att jag inte har släktingar kvar där

• Liinda_e

lr...så kanske kanske det är ett ufo...kanske är det början på slutet..kanske hinner jag inte gifta mej innan vi alla är borta.......
    úuuäähhhhhhhh
    hulk hulk hulk...nu skrämde jag upp mej själv

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!