• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Serenity

haha,du e ju för weird asså

på ett bra sätt off course

• Liinda_e

jamen asså tänk på det....tänk om det är ett föäremål från yttre rymden kanske en bit planet med smitta vi inte tål...kanske sprids det i detta nu över hela planeten...kanske tystar media ner allt...kanske är kungahuset på väg till en tillflyktsort just nu....
    kanske dör vi alla inom några dagar....

lr så är det bara ngn som sitter nere i hålet och avger gaser..kanske har han/hon ätit för mycket bönor med lök

• Serenity

haha!!
    jag tror mer på att nån sån där sputnik ramlade ner och så är det gaser från själva underjorden som gör folk sjuka. Finns ju en massa rör och liknande nere i marken som lär ha gått sönder

• Liinda_e

mmm. det kan det va...pratade med syrran nyss och hon hade oxå läst det hon gissade på en sten som dragit med sej bakterier...

• Serenity

tjaa,vi får väl läsa mer om det imorrn antar jag

• Liinda_e

japp nu är det dags att sova...imorgon SKA jag faktist jobba...på riktigt!
    så det blir lite tid här...
    dessutom imorgon kväl....HÄMTAR JAG MIN KLÄNNING!!!!!!!!!!!

• Serenity

ååååh!! va kul! lycka till!
    godnatt

• Tuss78

Ja tjena brudar!

Jag vägrar att byta nick innan jag är gift. Jag får tussa runt hur mycket jag vill, så det så Jodie, men tack för tipset om hur man gör...

Ska tydligen bli fru nu på lördag verkar det som. Och idag var det fyra pers som avanmälde sig. Inte ens till mig utan till värdparet. seriöst, vilken jävla skit! Snacka om att fega totalt och inte våga ta snacket med mig. Sjuuuuuukt dålig stil tycker jag!

• zukigirl

Hallå åsita-gumman! Jag tänkte på dig innan och undrade hur det gick för dig. Vad tråkigt att folk avanmäler så nära inpå. Vad angav dom för orsak då? Jag ska åka o köpa sån där echinaea-bröte i morgon... tror jag är på väg att bli dålig. Visst är det typiskt... Ska köra lite med psykisk peppning...*mumlar: jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,jag är inte sjuk,*

hmm... det funkar nog lite... eller...nääää *suck* Fortf ont i halsen. Det väl fan och hans håriga balle med!!!!

• zukigirl

God natt på er alla galna människor! Tänk inte på mig som sitter här och har ont i halsen! *tittar ömkligt* Nä,nä... som sagt bry er inte om mig.... någon?... Jodie? nähä... *kraxar lite* God natt då! *hänger med huvet och tar rollatorn i en näven och en gammal sko i den andra och går och lägger mig*

En gammal sko!!?? Vad kom den ifrån? Aj tink it is spöking her in maj haus!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!