• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

jag tror jag har hittat igen gamla bubbelvattnet fast under ny nick...hehehehehehe

• Tuss78

Liinda!

Är det sant? Har lunchdrickat kommit tillbaka? Vart då? *vänder mig om och söker febrilt men hittar varken vanlig eller citrus....*

Ang de som avanmälde sig; en skulle operera foten ida = fajn då... men de andra tre hade ingen ursäkt till det. Vi hade ju skrivit ut all bordsplacering och allt. Två av dessa är mina kusiner och de kan ju fethaja att jag inte kommer att vara särskilt gosig mot dem nästa gång som DE hör av sig till mig. För jag tänker fan inte höra av mig till dem i alla fall.

Sitter hemma och väntar på att syrran ska komma med lite mat till mig. Och en av mina bästa kompisar sover över, det känns bra. I morgon är det dags så jag lär ju inte göra som Alex Schulman och sitta och blogga under middagen i alla fall.....

• Liinda_e

mmmm luch drickat är verkligen tillbaka tror jag...eller så är det en kopia under nytt nick!

lycka till imorgon kolla din gästbok!

• Tuss78

tror du att det är den dära M.....C..... Ni hade ju en intressant diskussion i en annan tråd såg jag...

hi hi hi

• Tuss78

Tack Linda! Jag höll ju på att börja gråta nu ju....shit kanske nerver som spökar....

• zukigirl

åsiiiita!!!!! Heeej gumman!!!! Hur mår du? Allt lugnt o fint tills i morgon?

• Liinda_e

thihihi böla på du bara så kanske floden i morgon blir lite mindre.....

har du/ni allt under kontroll nu då?

(ja det var hon jag menade om det inte är bubbel är det bubbels syster)

• zukigirl

Vem är det ni pratar om? Loka eller? *flinar*

• Liinda_e

jajamen...hur är det med dej då zuki pirrig?

• zukigirl

Nä inte än... mest lite småstressad. Men det är faktiskt rätt lugnt. Jag gillar att stressa upp mig lite. Har ju 1 vecka kvar till dagen B.

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!