PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
HAHAHAHa
Hihihihi... Liinda hur hittar du alla dom här rolika klippen?
det du!
jag har välgigt tråkigt ibland och då....då hittar man!
paniiiik bara 14 dagar kvar ...pirrar i hela kroppen dygnet runt ...sover dåligt och är tok stressad skulle behöva ge mej själv en behandling.....
zuki hur går det för dej...som bara har 4 dagar kvar innan dagen D???
Och var sjutton är åsita????? skulle hon iväg på resa direkt efter kanske?
sprid denna film till allt och alla
www.peaceoneday.org/home.aspx
superstressad Linda! *s* Sover inte och är överallt... Tror jag har glömt hälften, MINST! Jag har kontroll men jag är för dum för att inse det bara!
läs detta och gör precis som det står.....
Ta 1 djupt andetag.....ta 1 till och blunda samtidigt....
gör det igen och tänk samtidigt jag är INTE stressad....
värt ett försök hihihi
OH My god!! Jättebra svar....
På ett sätt är jag faktiskt liiiite avundsjuk på er, men ändå inte! Det är panik och stress men det är samtidigt en rätt skön känsla.
Å på lördag ska vi på zukis bröllop då. Ska vi ses på trappan eller på strutsparkeringen
Jag ser verkligen fram emot detta!! Vad var det för fyllning i tårtan nu igen?
vi cs väll för att slakta strutsarna urk...*torkar bort en tår* men jag har ju lovat...