• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Yllo

Då är det bäst att du börjar tugga i det godsaker då Zuki!!

Usch vad jag är trött idag! Måste bero på att maken var ute och slarvade i natt *funderar* kan det vara så att jag inte längre får sova om han inte ligger brevid mig och snarkar som f*n i mitt öra??? *spekulerar vilt*

Jo... Zuki... Gamlingstråden är avstängd... har du startat en ny?

• Dallas

*spanar och spejar*
    Ser ingen ny gamlingtråd......

• Dallas
    Yllo skrev 2007-09-27 07:37:30 följande:
    Då är det bäst att du börjar tugga i det godsaker då Zuki!!Usch vad jag är trött idag! Måste bero på att maken var ute och slarvade i natt *funderar* kan det vara så att jag inte längre får sova om han inte ligger brevid mig och snarkar som f*n i mitt öra??? *spekulerar vilt*Jo... Zuki... Gamlingstråden är avstängd... har du startat en ny?
    Jaaa du kan inte sova utan ett sågverk intill dig Vanan du vet
  • Dallas

Yllo och ni andra damer: Del 2 finns nu.

• zukigirl

Tack Dallas!
    Jo förresten, klänningarna blev bra. Jag fick sy in båda två. Med tanke på hur mycket godis jag fullkomligt vräkt i mig denna veckan så fattar jag ingenting. Jag borde ha gått upp 3 kg istället!

• zukigirl

Jävla skit! Vädret verkar ju inte direkt lovande inför lördag...*tjurar*

• Yllo

Suck... ja, det var väl det jag misstänkte.. *hänger med huvudet och slokar med axlarna*

PANIIIIIK!! Jag kan inte sova utan mitt sågverk!!!!

Zuki... glöm inte att syna alla sömmar så att dom sitter ihop överallt.. Jag tar med mitt syskrin på lördag för säkerhets skull. Så kan jag sy ihop klänningen om den går sönder... om inte annat kan vi alltid gömma våra puukkos i skrinet under själva vigseln

• zukigirl

hehehe... naughty girl Yllo!! Alla sömmar kollade och provat med korsett, underkjol och hela köret. Har till o med provat att dansa i den. Vi ska ju göra en linedance som överraskning. Gick ju sketabra att dansa om man drar upp den lite. Och då menar jag inte i lårhöjd...Fast å andra sidan skulle det säkert vara uppskattat av gästerna!
    Idag ska jag hämta mina blommor med. Sa jag det att jag beställde en blomma som jag inte vet hur den ser ut? Det var en ny lila ros som är så ny så hon hade inga bilder på den. Jag gillar att utmana ödet!

• Liinda_e

godmorgon alla glada jag har sovit som klubbad i 12 timmar nu!
    shit det behövdes efter den senaste veckans oroliga nätter!
    bjuder på ett skratt så här till morgon kaffet!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!