PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
gissa hur många gånger dom senaste 2 timmarna jag nästan övertalat mej själv att det blir bättre av en cigg....
bryggde kaffe ist...jag som aldrig dricker det på kvällen....
nu har jag och johnny gjort om bordsplacering ringt och kollat att det var okej med vissa kinkiga....
skrivit ut alla gjort om häftet och skrivit ut samt vikt och börjat på ny skylt....
phu....tur man är effektiv iaf....
effektiv är mitt andra namn....
tv4.se/player/categories.aspx&itemId=&treeId=3008&displayTreeId=
Nej nej .. håll dig ifrån ciggisarna .. Någon lösning måste vi ju hitta ... *tänker så det knakar*
OK ...
1. Flytta en person till det bord som svikarna skulle sitta vid. Då får du två bord med 7 personer, istället för ett bord med 6 personer ... *snilleblixt*
2. Gör inte om häftet, utan uppdatera bordsplaceringen och lägg löst i häftet .. men gör inte detta förrän dagen innan .. Fler kan svika eller propsa på att ta med sin nya förelskelse, från natten innan
3. Bords skylten .. hmmm .. Vi upptäckte till min fasa att vi inte kunde ställa ett av borden som vi tänkt på kvällen när vi dukade .. så kl 1 på natten innan gjorde jag en ändring med en vanlig penna .. Just då var utseendet på skylten inte så viktig ..
Lycka till!!
tack för dom fina tipsen...men jag har redan skrivit ut ett nytt festhäfte och gjort en ny skylt....och slitit mitt hår...
.. fast då får du nog ändra håruppsättning .. .. om du slitit av allt hår ... OK OK ... jag börjar bli trött ..
nähä...det behöver jag inte alls.....jag kan klistra på löshåret bara
du kan få lite strutsfjädrar av mig att ha som hår!