• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dallas
    SmileyCentral.com

SmileyCentral.com

Knivarna är slipade och redo att användas!!
    zuki stressar så in i vassen att hon tappat några kilo! Stress är inte bra för folk i mogen ålder....... Vi ses på lördag!
  • Yllo

Zuki.. det är lättare om du vräker in massor med bakelser, godis och annat fettit de här sista dagarna än att du sätter den vassa saxen i klänningen.. tänk om du glömmer att sy fast en söm.....

föresten... nu har jag installerat det där smilyprogrammet.. hur 17 använder jag det??

• Dallas
    Jodie skrev 2007-09-18 22:44:58 följande:
    Har du en stor smiley i fältet efter "search"? Klicka på den och så öppnar sig ett fönster med flera olika smileyn, så väljer du en med vänsterklick, välj "click here" vid det övre alternativet ("Blogs & Social Networks"), och sen "copy to clipboard"och voi´la
    [/citat]
    Jodie skrev 2007-09-18 22:33:47 följande:
    [citat]
    Här är adressen:www.sweetim.com/s.asp
    Följ Jodies installationsguide bara! Jag ska göra om det igen, då mina så mystiskt försvinner
  • Dallas
    SmileyCentral.com skulle passa mig fint nu! Men jag ska ju jobba ikväll.....
  • Yllo

Nu är snart rörisarna klara!! BAra en liten liten bit rör kvar att fixa och så är allt installerat och klart SmileyCentral.com

• Liinda_e
    Yllo skrev 2007-09-26 15:06:54 följande:
    [citat]
    Zuki.. det är lättare om du vräker in massor med bakelser, godis och annat fettit de här sista dagarna än att du sätter den vassa saxen i klänningen.. tänk om du glömmer att sy fast en söm.....

hahahaha ser det framför mej hur klänningen glider av framme vid altaret och kvar står zuki endast iklädd sina kläder som bara m2b skulle få se på bröllopsnatten
  • zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-09-26 16:18:34 följande:
    hahahaha ser det framför mej hur klänningen glider av framme vid altaret och kvar står zuki endast iklädd sina kläder som bara m2b skulle få se på bröllopsnatten
    *fniss* Och dom är inte speciellt snygga kan jag säga eftersom jag har fixat trosor som går en bit ner på benen... Får skavsår på insidan av låren annars. Gonatt!
Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!