• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Serenity

Min sambo har sagt åt dom angående det här med hygien ett antal ggr och då enligt dom så TJATAR han,FAN klart att han tjatar om han anser att något är fel! blääääää!!!!

• Serenity

nä men så farligt är det inte,hade det varit så farligt så hade vi gjort något åt saken. Men det är så pass att vi lagt märke till det...hon kommer med bla skorv,sånna där bruna fläckar på typ halsen som bara är smuts. Sånt kommer min son aldrig att ha,jag är såå himla noga med att tvätta honom på de rätta ställerna. Ja jag vet att hon är mer utsatt än andra barn pga av att mamman är numera lesbisk i en lesbisk relation och vi har ju pratat om det och hoppas att det inte kommer att bli till mobbning sen i framtiden. Inte mycket vi kan göra dock,hon är i den åldern då hon vill bara vara med sin mamma och vi känner verkligen att det vore mer skada att hon skulle träffa henne mindre än att hon skulle träffa oss mindre. Men att hennes mamma inte alls verkar tämnka på henne och hennes välmående är något vi alla som jag pratat med är överens om. Tex innan hon gifte sig så fick dottern vara hos sin mormor i en vecka och efter det så kom hon till oss i två veckor...samtidigt som hennes mamma hade semester då. alltså,hon längtade sååååå mycket efter sin mamma,hade hon brytt sig om sin dotter hade hon ju umgåtts med henne på sin semester,få lite ensma tid för enligt dottern så får hon typ aldrig va ensam med sin mamma eftersom den andra häxan alltid ska vara med. Ja jag vet inte hur det ska bli i framtiden...hoppas bara att mamman börjar tänka på sin dotter istället för sig själv hela tiden.
    När dottern är här så klagar hon en del om hur saker och ting är hemma hos dom..man undrar ju om mamman är medveten om vad dottern tycker och tänker.

• Serenity

mamman kommer säkert läsa det här eftersom hon har konto på bt,hade det förut iaf. Men jag skiter i det just nu,jag tror hon vet hur jag känner angående hela den här hemska situationen

• Serenity

jo mammans fru är gravid nu och ska väl föda snart tror jag. Dottern brukar vara hos oss var annan helg. Jag tror definitivt att mammans tjej är avundsjuk på min sambo. Hon verkar vilja vara manlig och kanske irriterar sig på att då hennes fru har varit med en kille. Sen så var ju min sambo och hans ex ihop i 5 år...båda var olyckliga men ville få det att funka pga dottern...det typiska som kan hända. Dom fick ju barn när min sambo var bara 17 år och hans ex har ju mått riktigt dåligt. Enligt henne mår hon bra nu men hur stor är chansen att man börjar må bra från ena dan till den andra. ALLTSÅ hon mådde RIKTIGT dåligt...kan tyvärr inte berätta i detaljer eftersom de tär hennes privatliv och det är något jag INTE vill lägga mig i. Jag vill hellere koncentrera mig på deras dotter som jag verkligen har blivit fäst vid det senaste året.
    Jo hon är jättebra med sin lille bror,dom leker jättemycket och IONGEN får honom att skratta så mycket som stora systern jag blir så glad när jag ser dom ihop

• Serenity

haha..ja den där paddan låter inge vidare
    Ja men hon kommer säkert att läsa det här,både hon och hennes fru och då blir det säkert en jädrans liv men jag skiter i det...orkar inte att låtasas att man inte bryr sig. Gäller ju hela min sambos familj oxå...Dom verkligen avskyr henne och hon verkar tro att det är pga av att hon inte kommer övernes med min sambo men det är för att hon är som honär. Hon lånade min svärfars dator och chattade på msn,glömde stänga ner den och så lästa min svärfar det hon hade skrivit. Han ville inte säga vad det var men det var då han började att tycka jävligt illa om henne...sånt här fick inte ens min sambo reda på...han trodde att hon var en helt annan person,helt sjukt ändå. Min sambo blev ju jätte besviken när han fick reda på en massa grejer om hans ex...så himla tråkigt att veta att alla har vetat att en viss person har bettet sig som skit och inte sagt något.

Din sitution låter sjukt jobbigt,hur orkar ni?? jag tycker det känns jobbigt så här som vi har det och då är de tinte så illa som ni fått utstå

• Serenity

ja vi gör ju det...dom ville ha en massa byten o grejer...min sambo svarar inte ens. Så himla idiotiskt att vilja hålla på att byta fram och tillbaka (om de tinte är viktigt då) barn behöver ju rutiner...bara in nödvändiga lägen som sjukdom och LÖSS kan det brytas. Samt om det varit nå dödsfall i familjen eller liknande

jag har INGEN aning om hur dom blev gravida,bara det som dottern har berättat. Min svågers fru hade kontakt med häxan förut och då tror jag att hon berättade lite snabbt hur det hade gått till. Men jag kommer verkligen inte ihåg...inget man lägger på minnet liksom men jag tror dom gjorde det hemma dock.

Ja lite kolik vore inte dumt,då lär man ju få lite lugn och ro får vi hoppas Jag tror det blir bättre då när deras dotter tittar ut...då lär dom ju ha annat för sig än att göra livet surt för oss. Min sambo verkligen hatar dom och kan inte för akk sin dar förstå hur i helvete han ens kunde titta åt hans ex håll,hon åldras inge vidare måste jag säga. Han bara skakar på huvudet nu när han ser henne och kan bara inte fatta vad han tänkte med.

Såg mitt ex igår i tunnelbanan,jag förstod inte heller vad jag sett i honom...uuuusch!

• Serenity

ska vara min svågers fästmö btw...säger alltid fru till henne

• Liinda_e

vad ni tjattrar tjejer,häxor och paddor....
    vilken tur att bt finns!
    ska sova nu...men surra på ni ..natti natti

• Serenity

godnatt liinda

fan va kul jodie!! va klockrent,haha! min mamma är bästis med min styvfars exfru. vi firar allt tillsammans och hans exfru är min sons låtsas mormor,haha! dom umgås hela tiden,fast min styvfar umgås inte så mycket med exfrun,hehehe

• Serenity

haha...vad händer med din stvning jodie?? borde typ inte du ha koll på sånt där typ

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!