PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
DE ska det ju vara!!! Barnen!!!
Jag har frågat två läkare redan.. var till akuten.. Fick veta att jag bra inbillar mig.. Jag mår inte alls så där dåligt *suck*
:( och det finns inga prover du kan ta? du kanske har brist på någon vitamin?
Finns det säkert.. men man får inte ta prover utan en remiss som en läkare skriver.. och ingen läkare har ordinerat några prover då jag tydligen inbillar mig *suck*
hmm dumma dem, finns det ingen privat läkarmottagning? vet att i vissa fall kan man skriva en "egenremiss" och tala om varför man vill vissa saker.
och jag hade bett dem kolla upp B12 och sen se allmänt på ett blodprov, till att börja med.
hihi vad skön... stå på dig annars gör hon det
'de sakmodiga skall besitta jorden - genom att bli nedtrampade i den!'
det är så könt att få vädra tankarna och få ha lite bollplank...
m2b är knappast partisk även om min andra syster också tyckte hon var knäpp.
var det två år sen du bröt med mor din? Varför? alltså - vad blev droppen?
jo men precis.
jag sprang hos läkarna titt som tätt (i nästan tre år) och fick lite salva och pencillin (mycket infekterade hudsår) för att sen bli hemskickad varje gång.
Såg ut som ett brännskadeoffer och hade enorma problem att fungera normalt.
Hösten 2004 åkte jag till akuten och men fick åka hem - en vecka senare hamnande jag på intensivvården med dubbel blodförgiftning och hade tappat _all_ hud på överkroppen (och en bit på andra delar) två dagar tidigare.
kroppen var i chock och jag var medvetslös större delen av tiden. Hade jag kommit in lite senare hade jag dött.
och hoppsan - jag har visst en allvarlig hudsjukdom. oj då.
det är bara du som kan veta hur du mår och mår du inte bra så ska du f*n ha hjälp! Nu är jag arg
Yllo
Stackars dig....låter inte alls kul ju! Stå på dig, du har rätt att få hjälp och det får ta den tid det tar att hitta problemet!
Själv har jag precis fått veta att ett av våra närmsta kompis par har tackat nej till att vara toastmasterpar...var väl väntat, har känt det på mig eftersom de verkligen undviker att prata om det... synd bara att det skulle ta 1 månad att kunna kläcka ur sig det....suck! Det lustiga är bara att hon, tjejen har tackat ja 3 ggr när jag undrat om de verkligen vill, har ju känt att han kankse inte varit riktigt pigg på det, men hon har sagt att vi inte behövde oroa oss att han bara var nervös...och nu som sagt, har han tackat nej för dem båda...
gossis
vad synd! hoppas du har tid att hitta nya?
kunde inte tjejen sköta det själv om inte han vågade?
Yllo, nu kanske jag är totalt förvirrad och har förväxlat dig med någon annan .. men skulle inte ni försöka utöka familjen? Är du säker på att du inte är gravid?
Hoppas ni kommer iväg på resan .. jul är det ju varje år ... och om allt inte är klart, så får väl familjen, inklusive dina svärföräldrar hjälpa till ... Klart ni ska till Thailand!
Tizzeltazz
Ja, vi gifter oss den 31 maj så det finns ju tid som tur är... Hon vågar inte riktig vara toastmadame själv...Grejen är att han har varit toastmaster tidigare på bröllop men hade väl inte lust med allt "ansvar" en gång till... Det känns så synd för att de två tillsammans skulle bli ett perfekt toastmasterpar! Han spexar och har lätt för att hålla tal och hon håller i trådarna och planeringen...men men, det ska ju vara minst lika kul för dem som det är för oss, annars känns det ju inte bra!
Får försöka fundera ut någon annan helt enkelt eller skippa det helt...
Njaaa... vi har väl pratat lite löst om att ev skaffa en gemensam knatte, men inte är jag gravid nu i alla fall... Det var en av orsakerna till att jag slutade röka
Oavsett hur mycket jag skulle vilja att svärfar hjälper till med julstöket så kan jag nog fetglömma det *suck* Han erbjöd sig inte att göra något inför bröllopet heller Min ena svåger och hans sambo har erbjudit sig att fixa prinskorven så den biten slipper jag (fast det var en av de uppgifter jag lagt på maken min så det är väl han som slipper det).
Jag ser faktiskt fram emot den här julen. Vill att allt ska vara perfekt i o med att det blir första julen som min pappa firar hos mig
Gossis: Jag tror att det var bäst att dom tackade nej.. speciellt med tanke på vad du berättat tidigare hur motvillig mannen varit. Tror att ni kommer att hitta något mer villiga och ivriga toastpar
Absolut! Så känner vi oxå! Har inte alls kännts bra sedan den dagen vi frågade dem! Lite entusiasm tycker man ju att de kan visa om de verkligen hade velat! Nä, vi ska nog hitta någon/några andra som tycker det är kul, då känns det roligt för oss oxå! Det ska ju inte ses som en "börda"!
Hoppas du får svar av läkaren snart! Så här kan du ju itne må!
Jaha go vänner! Den här tråden dör om någon timme. Jag tog mig friheten att starta en ny eftersom inte Linda behagar vara här när hennes tråd dör.
Här är den nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2569752.html
Vi möts där!