• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

och ca en vecka efter dej är det min tur....

• zukigirl

Vet du vad jag är förundrad över? Hur engagerade alla är! Helt otroligt! Jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det. Alla pratar om bröllopet och ser verkligen fram emot det. Vilken respons alltså! Flera stycken av tjejerna har varit och köpt långklänningar fastän vi valde att inte ha någon klädkod. Vår värdinna beställde en långklänning specialsydd till henne eftersom hon är gravid. Den kostade 2500!! Mer än min brudklänning! Jag är otroligt lycklig för alla härliga kommentarer. Usch nu börjar jag snart gråta.... Okej, jag är visst lite nervig! *s*

• Liinda_e

ni verkar lite nerviga båda två tycker jag!

• Serenity

hur står det till hörni??
    är det nån som ska gifta sig snart?? tänkte på zuki eftersom hon e så nervig

• Serenity

Jodie min kära journalist,hur står det till med dig?! tack för smilysarna,har bombaderat hela bt med dom

• Serenity

just ja,kan ni ta er en titt på min aftonklänning som jag fått från kina,jag kan inte besluta om den är fin eller ej jag tycker den är fin men ändå inte liksom. Den liknar orginalet iaf och det är ju ett stort plus

• Serenity

Jag är ilsken!!!! MIn sambos dotter kom idag med löss,vi ville att hon skulle stanna kvar hos sin mamma för att inte smitta oss alla här men dom tvingade flickan komma hit ändå,alltså...vad gör man om hon nångång är tex magsjuk ska hon bli tvingad hit med då? nä usch för dom! Det är ju jättebra att ha rutiner men ibland när det händer sånt här ska man nog böja lite på det hela...men dom vill bäja på rutinerna för skitgrejer och blir till sura när vi säger nej. Så deras skitgrejer måste man ta hänsyn till men större saker som löss det skiter man i

• Serenity

hehe,va härligt att höra att inte bara vi har att göra med helst sjuka människor. Vårt riktiga problem är egentligen inte hans ex utan mest hennes fru,hon är verkligen från helvetet. Jag har haft dispyter med henne förut och sen dess TÅL JAG HENNE INTE!!! Hans ex är så konflikträdd så då hennes fru får ta allt med min sambo,han bryr sig inte men jag irriterar mig på det eftersom hon inte har något med dottern att göra. Men dom iaf får tex lämna dottern när dom typ känner för det (har hänt att dottern kommer hem till oss mellan 19-20 istället för 17 som planerat) men när vi säger att vi lämnar av dottern senare pga av att hennes bror (vårt gemensamma bebis) ska döpas så blir det jädrans liv! Alltså jag är sååå trött på dessa häxor och hoppas verkligen att dom lägger ner allt som har med oss att göra,sen kan dom inte ens ta hand om dotters hygien ordentligt och hon komme rtill oss skitig och luktar illa!!!! nää usch för dom,hade kunnat göra allt för att slippa dom för all framtid!

• Serenity

gud va vi låter som bittra kärringar härlig soppa du hat btw

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!