• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

åhhhh vad för kappa????
    jag behöver en NU!!!!!
    paniik panik panikk...´

annars kommer det bli väldigt väldigt kallt
    och detv är bråttom bara 20 dagar kvar

• Liinda_e

shit vad snygg den var...och du betala bara 300?
    kan man ha hittat en ny favvo butik tro?

• Serenity

mmm..I have

finns en till om du vill ha fina märkes koftor och liknande...finns märkes väskor och så men då är ju risken rätt stor att om den fastnar i tullen att man måste böta..sånna där koftor ser man ju inte riktigt att det är "märkes kläder"

www.estariver.com/index.asp

• Serenity

under abecombie finns det mycket fint...ska beställa lite sen när jag har lite mer pengar på kontot

• Liinda_e

hehehe pengar in...fort pengar ut...nyakläder in......
    känner igen det där....

• Yllo

Hejsan på er!

Sitter hemma och snörvlar som atttans idag. Har precis kommit upp ur sängen faktiskt. Förkyl så in i vassen *host* Det är dom rackarns rörisarna som smittat ner mig och maken

Jodie: Självklart älskar vi dig!! Gillar verkligen de nya smilisarna.. men just nu funkar inte hjärnan tillräckligt mycket för att jag ska kunna ta till mig infon.

Åsita: Ändra nicket nu!! Så här gör du...
    1. Logga in här på BT
    2. Gå till BT´s startsida.
    3. Till höger där hittar du Verision 2.
    4. Under den rubriken hittar du punkt 2. Uppgradera ditt gamla konto.
    5. Klicka på den länken.
    6. Skrolla ner till punkt 2 och fyll i ditt gamla inloggning och lösenord (e-mailen helt enkelt)
    7. Fyll absolut inte i något under punkt 1!!!!
    8. Klart!!

Se nu till att du får det gjort!

• Liinda_e

hej yllo...alla verkar vara förkylda nu...jag är livrädd...vill bära gasmask...tänk om man blirsmittad lagomt till bröllopet...
    dricker echinagard varje dag nu

livrädd

• zukigirl

Linda: DU är livrädd!!?? Det är dax för mig nästa helg och näsan har börjat rinna!!! Förbannade jävla skit!!! Jag flippar ur snart... *varnar*

• Liinda_e

drick echinagard som fan...det hjälpte mejförra vintern från 2 st påbörjade förkylningar!
    men köp idag om du kan det är bråttom bråttom...och över dosera mycket mycket rikligt...det smakar skit...men funkar faktist!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!