PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
finns bild i min galleri om du vill se finns i alla möjliga färger på leevisia.com
shit vad snygg den var...och du betala bara 300?
kan man ha hittat en ny favvo butik tro?
mmm..I have
finns en till om du vill ha fina märkes koftor och liknande...finns märkes väskor och så men då är ju risken rätt stor att om den fastnar i tullen att man måste böta..sånna där koftor ser man ju inte riktigt att det är "märkes kläder"
www.estariver.com/index.asp
under abecombie finns det mycket fint...ska beställa lite sen när jag har lite mer pengar på kontot
hehehe pengar in...fort pengar ut...nyakläder in......
känner igen det där....
Hejsan på er!
Sitter hemma och snörvlar som atttans idag. Har precis kommit upp ur sängen faktiskt. Förkyl så in i vassen *host* Det är dom rackarns rörisarna som smittat ner mig och maken
Jodie: Självklart älskar vi dig!! Gillar verkligen de nya smilisarna.. men just nu funkar inte hjärnan tillräckligt mycket för att jag ska kunna ta till mig infon.
Åsita: Ändra nicket nu!! Så här gör du...
1. Logga in här på BT
2. Gå till BT´s startsida.
3. Till höger där hittar du Verision 2.
4. Under den rubriken hittar du punkt 2. Uppgradera ditt gamla konto.
5. Klicka på den länken.
6. Skrolla ner till punkt 2 och fyll i ditt gamla inloggning och lösenord (e-mailen helt enkelt)
7. Fyll absolut inte i något under punkt 1!!!!
8. Klart!!
Se nu till att du får det gjort!
Linda: DU är livrädd!!?? Det är dax för mig nästa helg och näsan har börjat rinna!!! Förbannade jävla skit!!! Jag flippar ur snart... *varnar*
drick echinagard som fan...det hjälpte mejförra vintern från 2 st påbörjade förkylningar!
men köp idag om du kan det är bråttom bråttom...och över dosera mycket mycket rikligt...det smakar skit...men funkar faktist!