PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
planering?? Vad är det för något?
Nä, jag planerar nog mest med min sambo. Alltså jag är inte i nån tråd. Det jag har haft frågor om har jag frågat i andra trådar.... Känner inte att det är något för mig att hänga i en specifik tråd för septemberbrudar...*s* Idag ska jag göra färdigt rosorna till tårtorna. Och baka ett par tårtbottnar tror jag med att jag ska hinna med....
Okidoki då är jag med. Jag planerade också med gubben och tjattrade i borgerliga brudartråden om allt och inget, och fick bra tips av dem där när jag undrade nåt. Synd att du inte hade tårtor klara i fredags när vi susade förbi... vi kunde ju svängt in då
möhippan!!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2518512.html
nu har jag lagt upp bilder!
Nice
hahahahahaha om inte var det orginellt!
hahaha... jag hade inte kollat min kamera från hippan. Där fanns en snyyyygg bild på mig!
Har lagt den i min bildmapp här så ni får se...*asg* Jag tror jag dör... Jag fick dra på mig en overall som var i strl XXXL eller nåt och en skjorta i samma storlek... den nådde till knäna. Och det var ungefär där som skrevet på byxorna befann sig med!
Jodie vi vill allt se en bild på den fina vuxenfestis-hatten som du hade på dig!
Jag är mest fundersam över att Liinda var hemma redan vid 23.55 på natten. Är inte det lite väl tidigt?
Jag ramlade i o f s hem vid fyrasnåret vilken kanske kan uppfattas som lite väl sent.
Var hos mina päron ikväll och gick igenom lördagens kommande rajraj. Jag blir skitnojjig av att alla runt ikring mig är så nojjiga och nervösa...
är DOM nervösa!!??? Varför det?