• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Serenity

ja just d jodie,du e ju finsk journalist har fortfarande ingen story till dig men snart så ska jag ge mig ut till finland och spana

kaffemoster: får du inte lust att gifta dig igen nu när du umgås med oss stressade bridezillas

• Liinda_e

stressad...när blir du fru då serenity?

• zukigirl

vad fan... sover ni nu när jag för en gångs skull är här!!?? JOOODIIEEEE!!!! LIIIIINDAAAAAA!!!! någon?

• Serenity

Liinda_e: tjaa..om sisådär 2 år ska jag väl gifta mig,känner mig rätt stressad ändå hehe

Jodie: man kan väl vara finsk och kunna svenska?? hehe finns ju ålänska,hehhee

• Liinda_e

jag har ju gjort fest häftet hela kvällen...och du zuki kan ju knappast gnälla att jag inte haft tid att sitta här då för det är ju ditt fel

• Serenity

god morgon alla glada och jodie som INTE är finsk

har ont i heeeela kroppen hörni,måste sovit som ett mongo
    Sonen har börjat ställa sig upp och går lite så jag springer efter honom som en galning,är så rädd att han ramlar och slår sig i huvudet

• Serenity

man kanske kan ha på honom nå hjälm av nå slag elle rär jag bara löjlig nu? ja,ok...jag är väl löjlig då. Kankse kan fixa nå turban liknande,då har han ju tyg på huvudet och kan inte få nå hjärnskakning? *orolig* näää,det får va...jag får springa efter honom helt enkelt,ta mitt ansvar som förälder hehehe

• Yllo

Näääää vet ni vad!! *muttar förgrymmat* Ålänningar är INTE finlandssvenskar och hör sen! Vi är faktiskt Ålänningar *fnyser irriterat och blänger på Jodie* Fast vi tillhör faktiskt Finland.
    Min mamma var finlandssvensk och kom från Ekenäs, min pappa är ålänning från Eckerö. Själv är jag född och uppvuxen på Åland i Mariehamn.

Så ja... yllo vännen.. nu tar vi ett djupt andetag och lugnar ner oss lite grann... *milda marsvin... jag börjar nog bli lite schizzo när jag talar med mig själv i tredje person*

• Yllo

Oj då.. glömde ju... Välkommen till vårt glada gäng Serenity!!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!