PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
haha,det gör jag HELA tiden så vi kan vara schizzo tillsammans yllo
Det är bara att rulla in grabben i madrasser och sätta på honom en hjälm så kan du utan dåligt samvete sitta här på BT med oss
Måste bara titta in snabbt!!Välkommen Serenity.
Jag måste bara fråga; ÄR man schizzo när man pratar med sig själv i 3e person? ooooppppppsssss Dallas nog skippa Boråsresan kl,9,30 och istället uppsöka närmsta psykolog
*talar med djup lugn röst*
Eniro blir nästa sida
Ja madrass runt hela bostaden och grabben är att föredra. Man vill ju inte att barnen ska slå sig
Hej hopp
haha...madrasser låter ju underbart! ska genast köpa hjälm oxå
Nä nu ska nog serenity jobba lite,men hon hänger här ändå och kollar in och snackar lite strunt då och då
Öhhh... jag tror det i alla fall... att man är schizzo om man tjattar med sig själv i trejde person.. Kan jag ha fel?? *ser mig bedjande omkring för att få medhåll om att jag har fel och är mentalt fullt frisk*
godmorgon...dags att skratta igen
detta är likadant som mina mormonsvängningar och mitt humör!
www.break.com/index/cute-baby-is-very-fickle.html
hmmm.... kommer alla finlands-svenskar från Ekenäs eller? Jag råkar känna två stycken som kommer därifrån.
Tyvärr har jag inga släktingar kvar i Ekenäs längre. Mina mostrar har flyttat till Borgå, min gudfar bor i Karis och så har jag några till någonstans vid ryska gränsen.
Har faktiskt inte varit och hälsat på alls sedan mamma dog för snart 10 år sedan.. fast mina mostrar och kusiner har inte hört av sig till mig heller sedan mammas begravning.
Tror att jag ska ha fler släktingar någonstans i Finland, men var... ingen aning. Det var mamma som höll reda på den biten och jag hade väl inte trott att jag skulle behöva tänka på det på länge till.
Jodie: Känner en tjej som heter Mikaela och en "gubbe" som heter Stig... *s* Det vet du vilka det är eller?
neee... Dom har ingen koppling alls emellan...mer än att dom kommer från ekenäs då!