PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
och jag bara VÄGRAR använda dom där smajlisarna!!! Bara så ni vet! Totalvägrar!!!
tönt....
bara töntar vill inte andvända dessa fantastiska smilisar!
åsita.....fy fan vad taskigt...men man kan ju anta att dom har en verkligt bra andledning att inte komma.....för 4 dagar innan måste ju dom ha handlat kläder ,present fixat och ordnat.....
om dom hoppar av då ...dåå ska dom skjutas ja då ska dom skjutas ja då ska dom skjutas ......................
mina gäster vågar nog inte hoppa av för vi har en tisdag på goptland så alla har fått ta semester boka biljetter/hotell....
sen krävde vi långklänning ..present om man vill...hahaha hoppar dom av då får dom skylla sej själv!
Zukigumman... Inte ska du gå omkring med ont i halsen heller. Nej.. Ta du en flaska vodka och så tar du dig en rejäl klunk som du gurglar ordentligt med.. spotta sedan ut spriten (min mamma svalde dock ner vodkan i o med att hon inte gillade alkoholmissbruk) och sedan ska du se att halsen känns bättre Funkade alltid på mammsen (har även själv prövat några gånger) och halsontet försvan och kom inte tillbaka
Liinda... du hinner nog bli gift, men om du hinner njuta av någon bröllopsresa innan giftet tar oss alla... tja.. det får väl tiden utvisa
Kul att få hämta klänningen idag! Själv hade jag min hemma länge innan vigsel, men kunde inte pröva den hela tiden då det var snörning i ryggen
Åsita: Tussa omkring du tills du gift dig.. men sedan ska du byta ditt nick!
Snart fyller jag år också.. Ska önska mig en ny rullator i blå metallic i present! En sådan där snygg med korg, parasoll och drickhållare... tror att jag även ska ha toffsar på handtagen *funderar*
Yllo: Är det drinkhållare på den? Vikken lyx! Tänk att stulta omkring med en färdig Margerita hela tiden!
JOOOOO det gjorde jag ju!! Impad av mitt enorma kunnande.....
*snörvel*