• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dallas

Lovat är lovat! Jag har lovat att komma dit inte slakta strutsar, mmmen jag kkkan hjälpa till *darrar*

zuki är aldrig inloggad när jag är här, tyvärr, Vi måste ju veta: ska vi ta med slaktredskap eller har hon det?

Det ska bli såååå kul att gå på bröllop. Funderar på att ta min nya arbetsrock och piffa tll den med strutsfjädrarna som blir över.Tiara, pumps,korviga USA-sockar till det blir kanon!!

• Dallas

Jag ska manekänga för maken nu, dock utan fjädrar. Ses senare!

• Liinda_e

jag får dåra....välkomna...lr välkommna.....
    ett m...jo det måste det va....fått totalt hjärn släpp...

• zukigirl

Klart det finns knivar som ni kan använda mina kära strutsmarodörer! Som Jodie skrev så är det ju en hel del finnar som kommer och det vet ju alla att kniven är det finska nationalvapnet! Jaha... klockan är kvart över två mitt i natten och jag har precis gjort färdigt dom sista rosorna till tårtorna...*gäsp* Dax att slagga lite kanske? Lav ju ål!!

• zukigirl

*sjunger högt o falskt* Aaaaj äm säjling, aaj ääääm säjling.... *bakar tårtbottnar* Pööööss på er!
    Känner mig ta mig fan lite små-hög...*fniss* Är det adrenalin tror ni?

• zukigirl

hehehe.... Det hade jag ju kunnat göra...Vad gör väl det om det kommer lite kaksmet på fakturor och fraktsedlar!!

• Serenity

psssst...har fått mina klänningar nu så underbara!!

• Yllo

HA! Jag satt uppe halvan natten och slipade på min poko så att den ska vara riktigt vass och fin till strutsblotet på lördag Min man erbjöd att jag kunde få låna hans huggare också så jag har efter noggrant övervägande bestämt mig för att slipa upp den med ikväll *nickar stolt*

Tänk att vara i era skor tjejer.. med paniken och stressen.. Själv saknar jag de där två sista veckorna innan bröllopet... Öhhhh.... Trodde ni på det också???

• zukigirl

*asg* Tror ni det är dax att få paniiik på riktigt nu eller? Jag måste nämligen sätta saxen i min brudklänning.... Den har blivit för stor! Och då är det ändå snörning i ryggen på den.... voi,voi.... Jaha... var har jag lagt den vassa saxen då? *letar* Tjing på er darlingar. Jag kommer att vara upptagen de närmsta timmarna!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!