PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
det är därför jag inte gör bordsplaceringsskylten förrän i morgon kväll! *räcker ut tungan*
men alla fest häften som jag tryckt in bordsplacering i...förresten det är ju ditt fel att jag har festhäfte.....
brööööööööl!
strutsar såklart
tack för dina fina tips...verkligen.....
men nu är det så att av dom som sitter kvar vid just det bordet (har runda bord)
har mindre kul utan dom 2 som gick bort.....
alltså känns inte bordet komplett med en skön mix av folk längre ...känns just nu som ett lite mera trist bord...dom 2 som hoppade av var super sociala....
så då måste jag ju flytta dit ngn alternativt flytta runt flera ...vilket betyder att alla festhäften måste göras om...dvs slänga 50 papper a 4 sidor styck....
göra okm all planering och sedan göra om allt....och jag är redan så stressad efter 5 månaders intensivt planerande att det känns som om jag ska gå sönder och nu bölar jag ihjäl mej!!!!
oj........
USCH!!!!! Så fruktansvärt tråkigt! Jag har tyvärr inget seriöst tips på vad du kan göra. Mardröm!
Eller så får de som e kvar vid bordet ta sig i kragen och släppa loss lite.. Är de så torra??
nja men det blir lixom inte en lika bra mix....
satt skitlänge med planeringen.....
intesärskillt många singlar och vi har alla par vid samma bord...vissa i familjerna vill inte sitta vid den frånskilda släkten vissa rent ut tål inte varandra osv...så till slut hittade vi en bra mix på allt...men nu ..
åååååååhhhhh nu kommer det IGEN
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!
intre blir det mycket gjort heller när man bara bölar och tycker synd om sej själv....
Ja herregud, det kan ta knäcken på vem som helst!
Släktingar som inte tål varandra, släktingar som vägrar sitt bredvid nån annan än sin mak*, mm mm mm mm
Typiskt att det hoppar av folk så nära inpå! Häften som är häftade o klara, urrkk, så får man återbud. Jag lider med dig, gråt en rejäl skvätt till och ta nya tag i morgon igen. Skit i häftet nu och tänk på nåt annat en stund. Kolla på en bra film eller nåt. Låter hurtigt, jag vet, klen tröst nu men iaf