PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Ja, den där det pyser och ångar ur öronen. Det var längesedan en sådan go tråd dök upp....
pop pop pop!
ja ojaa..senast var det ju när vi alla var anonyma
hihi,kul med lite fight
Folk kanske inte vågar stå för sina åsikter längre lika mycket?
Kommer du ihåg bordsbubblet? Har inte bubblat på bra länge tycker jag.....intressant....
KNOCK OUT !!!!!
sitter (tyvärr) på en mac så jag kan inte ladda ner de där actionfyllda smågubbarna, men det betyder inte att jag inte asgarvar varje gång jag ser dem.
sjuuuuuuuukt roliga!!!!!!!
Jag undrar om det är zix som är en upphottad version av ramlösa?????
Ja du vet, en sån med smak, som kaktus-lime eller nåt sånt.
Har faktiskt inte varit inne där ännu, tänkte hålla mig till detta, MSN och facebook innan jag avancerar vidare... Men det verkar ju vara rätt så intressanta saker som händer även där.
Har du sett att jag fick mig en liten törn alldeles nyss?
en törn??
Jaha! Och vart var ni någonstans!!?? Jag väntade o väntade o väntade men inte fan kom ni! Hela vigslen blev försenad bara för det! Och strutsarna rymde men det löste sig, vi hirrade en ko istället så då blotade vi den och sen slängde vi den på grillen. Två flugor på smällan så att säga!
Full rapport kommer senare när jag orkar skriva. Nu kommer min MAKE med kinamat och sen ska vi ligga i soffan hela kvällen och bara gosa! (fatta vad mycket pengar vi fick alltså! Vi kan göra en dunderresa ju! ) *glad*