• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Serenity

haha...zuki! är du moderator!!!! fan va kul kan jag klaga till då,hehe

• Liinda_e

aaaaah det hade jag inte ens sett....shit du är verkligen HELT bt beroende!

• Serenity

god morgon liinda!!! hur går det med bilen??? han mats har inte hört av sig till mig nu,jag ska tjata lite på honom

• Liinda_e

inget bokat ännu...ska kolla med limon idag igen...
    men det kommer kosta över 2000

• zukigirl

Vet du Jodie, det skulle kunnat varit jag som skrev det om städningen! Tycker precis som du. Någon gång i framtiden när jag blir rik så ska jag ha en hemhjälp! Så det så!

Ahhh... så det syns nu att jag blivit moderator! Ja nu är det bäst att ni skärper er! *fniss*

• Yllo

Öhhhh... ursäkta en dumm liten Yllo nu... men vad 17 är en "moderator"???? *tuggar ängsligt på läppen och oroar mig för att Zuki ska hudflänga mig för att jag inte vet*

Jodie: Du måste ha fått den där ivern som jag hade i helgen.. den som bara försvann helt plötsligt i söndags e.m. *poff*
    Jag var superpysslig hemma, städade, torkade golven, dammtorkade, tvättade tre maskiner, torkade tvätten, veck den och sorterade in i garderober och lådor, bytte sängkläder och piskade täckena... m.m.m.m.m.m.

• Liinda_e

hehehe jag kan bli eran hemhjälp...jag är som monica i vänner jag städar jämt...tom när jag går på offentliga toaletter ......
    hänger ihop med mitt kontroll behov...kan inte slappna av om det är rörigt...

• zukigirl

Yllo: En moderator ska hålla koll på trådarna och svara på frågor. Vi ska ta emot anmälningar osv. Har fått en massa nya knappar här nu. Räcker med ett knapptryck så kan jag stänga av den här tråden! muuaahahahaha......

zukipuki (bara testar vad detta är)
Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!