PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Zuki... jag fick ju för f*n inte bort den där rutan utan att klicka alla 1000 ggr Eller rättare sagt... jag höll in enter en stund och lyssnade på en massa "prrrrrriiiiiinnnnngggg" i hörlurarna
Jodie.... Tussen hälsade inte till mig heller *snyft* Ingen tycker om mig *buhuuuu*
Låt bli ciggen Liinda!!!
Trist när gäster lämnar återbud så där i sista stund.. För att inte tala om släktingar som inte kommer överens. Vi hade samma problem, men min pappa bestämde att hans syskon skulle kunna hålla sams en enda kväll och tur var väl det för annars tror jag inte att jag hade fått ihop bordsplaceringen.. Helt ärligt så hade jag inte tänkt ha någon placering, men min man kom på att han ville ha det en vecka innan bröllopet
Aaaahhhhhh... jag trodde jag skulle kreppera i o med att jag fick sitta och slita med bordsplacering i sista sekund!
godmorgon alla!
ytteligare en natt utan sömn...kröp upp efter jaglagt mej för att jag kom på hur jag kunde göra skylten snyggare...pysslade sen med det två timmar och imorse vaknade jag kl 8 av hunden.....ska fortsätta med vigselhäftena nu....
zuki....har du sovit nått? antar att du känner dej lite "konstig" idag kanske
shit vad duktiga spegel dansare!
tryck på play....i tv rutan....
www.grapheine.com/bombaytv/index.php&lang=uk&code=e212b18df11788f287fb87af0d468c01
äh det blev fel...hade gjort en film om bt...hehehehee
en till som skulle behöva ett jobb
Linda, hur går det egentligen med vigselhäftet ... ?? Blir det youtube inspirerat ..
Satt själv till sena nätterna veckan innan bröllopet .. och kände viss PANIK!!!
jodå vigselhäftena är klara i datorn...ska bara printa ut skiten men då tog färgen slut....scuk...så får vänta till johnny kommer hem med ny färg....
fest häftet är snart klart bara en sida med några små detaljer som vi inte fått ordning på....
han som gjorde den här texten är ju pricksäker som f*n