• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Serenity

usch...men när hände det där med att hon spydde?? vad hände tro?? fan va äckligt...stackarn

• Liinda_e

alla låtar med samma akord...hehehehe

• Yllo

Ett stort grattis till Åsita som nu ska dyka upp med "rätt" nick

Vilka härliga klipp! Fast jag tyckte nog lite synd om mensvärkestjejen.. fast jag tror nog mer på magsjuka i hennes fall

• Liinda_e

Bonden var ute på åkern och slog på ängen nedanför gården i sällskap med med drängen. Det hade varit en solig dag så han hade, till skillnad från drängen, bara träskor på sig. Men så började det att regna. Bonden beordrade drängen att hämta hans stövlar.

Drängen stegade upp till huset och gick in i köket. Där stod pigan och kokade kaffe.

- Bonden sa att jag skulle ta dig, sa drängen.

Pigan suckade, ställde från sig kaffepannan och halade upp kjolen.

När väl drängen var klar tackade han och gick upp på övervåningen. Där satt bondens hustru och vävde.

- Jag har just knullat pigan, sa drängen, men bonden sa att jag skulle knulla dig också.

- Är du galen, ylade bondmoran och for upp från vävstolen.

Men drängen öppnade bara fönstret ner mot ängen där hans husbonde stod och ropade:

- Jag har bara tagit den ena, räcker det?

- Nej, din dumma jävel, ta båda två annars får du stryk!

• Liinda_e

Sexställningen piraten! Ta din tjej bakifrån. precis när du ska komma så drar du ut den coh spottar henne på ryggen, då tror hon att du har kommit. Följden blir att hon vänder sig om, då sprutar du henne i ögat och knäar henne på låret. Hon hoppar då iväg svinsur på ett ben med handen för ögat ! PIRATEN !

• Serenity

usch såg en film där en kvinna tappar förståndet när hon föder sin bebis,svår förlossningsdepression. I början när hon fick veta att hon var gravid så hade hon en docka som liknande en bebis som prova allt med som hon hade köpt till bebben sen i slutet när man tror att hon är frisk råkar hon gräva ner sin egen bebis i tomten och lägger dockan som hon tror är bebisen i spjälsängen i tron om att hon grävde ner dockan...fy fan va hemskt! hela min mage gjorde ont när jag såg den här filmen...var tvungen att kolla min egen lilla bebbe

• Liinda_e

tror jag lagt upp den här redan men den e bara såååå bra!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!