PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
en gång i tiden...i en tid inte allt för länge sedan fanns det en tråd som heter panik tråden...´
på den var det full fart dygnet runt...
alltid några roliga inlägg ,ofta så många att det kunde ta en timme att läsa ikapp....
det var i somras när alla hade semester....
suck...
varför har jag så tråkigt....
blääää
äntligen är dom tillbaka....hehehehehehe
www.tv4.se/player/categories.aspx&itemId=&treeId=302405&displayTreeId
sjukt jäkla duktig
näää dags att sova nu godnatt på dej!
godnatt godnatt sov så gott!
Huga Liinda det där lät inte alls kul alltså.. fast det kan ju också vara en engångsgrej. Vet att jag ibland reagerar skumt på alkoholhaltiga drycker. Kan bli totalpackad på en öl bara.. kanske därför jag håller mig borta från allt som heter sprit nuförtiden
Ett ordspråk, eller rättare sagt ett budord... "Du ska inte bära färskt vetebröd i din väska"
hahahaha kreativ cencur
www.tophat.se/adaktusson/
haha...
pinsamt!
Yllo
Är det inte värre att bära -eh- mindre färskt bröd i väskan???
Oj vad många underhållande catfights det finns på BT och familjeliv
här är ett exempel
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2510740.html
på tal om underhållning
var blev den "glade" brudgum 2008 av..... han var alltid på bettet och var så provokativ så hälften hade räckt.....