PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
ja näsa...vad drygt!
Jag har heller inga näsor på mina gubbar .. Varför ska man behöva lära om .. Kan inte allting bara vara som det brukar .. jag bara klarar inte av alla nymodigheter
god morgon!
dags att skratt lite igen då!
HAHAHAHAHA
hur sjukt som hellst juh!!!!
tror jag skrattar ihjäl mej!
static.apberget.se/images/p/g/bc2/bc22c7c2a5cd741cd3a2baaff73fd08a_480_640.jpg
oj gick knappt att läsa...men men
Det finns hjälp för sånt har jag hört Jodie... Tena heter det!
Ikväll ska vi öva linedancen som vi ska göra på bröllopet. Har äntligen fått ihop lite folk! Kan ju bli hur kul som heeelst!
Nu är jag äntligen ikapp!!
Har tagit sin lilla tid...
Liinda.. Jag har faktiskt packat upp.. kom ju inte in på BT när jag kom hem och det tog några dagar innan jag fick hjälp med den biten. Sedan har vi hållit på som små skållade råttor här hemma och pysslat så jag har inte haft någon möjlighet att kika in här annat än på arbetstid
På måndag kommer det hantverkare hem hit och drar nya rör och installerar nya element åt oss i källaren! ÄNTLIGEN efter 4 år!!!
Börjar få lite panik med tanke på att det är en hel del som borde göras innan värmen installeras... men nu klarar jag inte av att vänta längre.. har ju väntat i 3,5 år redan så nu blir det gjort! Sedan får väl maken hoppa över allt annat skit han tänkt göra i helgen och jobba som en gnu på huset
jodie ...hur jag gör får bli en hemlis.....
men vad bra att du tycker dom är roliga!
hade varit jobbigt om komentaren var typ-kan du sluta lägga upp så tråkiga länkar för jag somnar
yllo....frågar av nyfikenhet inte för att vara oartig......
men jag fattar inte det där med att folk skaffar hus som bara ger en massor av jobb....
varför gör man det?
ska jag någonsin i framtiden ha hus då ska det vara ett hus som inte behöver lyftas en hand över på 10 år minst (olyckor borträknat då såklart)
eller folk som gnäller åååhhh ursh jag måste klippa gräset pust och stånk.....
varför inte bara låta det växa och vara vackert i all sin prakt?
men hus frågan....inget näsvist...bara nyfiken alltså...
mehhh om jag hade typ 4 barn då skulle jag bara tycka att det var skiiiit myyysigt att o i en charmig etta och kramas heeeela dagarna!