• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Jaha... jag gör återigen ett nytt försök att göra ett inlägg här...Få se om det funkar nu då?

• zukigirl

Jaaaaaa!!!!!

Jag har blåmärken på rumpan och träningsvärk i armarna. Tänkte ni skulle få gissa vad jag fick göra på möhippan!

• zukigirl

skuuumt... jag har paniktråden i mina favoriter 2 gånger om!!?? Alltså det finns två likadana!

• zukigirl

Nämen.... Jag ser att jag var gårdagens samtalsämne! Så sköj! *s* Trevligt att ni bryr er!

Jodie min vän: Jag har INTE krapula!!!*räcker ut tungan* Men jag är sugen på pizza! *hehehe*

• Liinda_e

hej tjejer här e jag.....ska bara kolla vad min nick är...blev det samma?

• zukigirl

Lägger in samma inlägg här dom i gamling-tråden:
    Hallå girls! Det var en bra hippa kan jag säga. Och faktiskt så överraskade dom mig även om jag misstänkte att det skulle bli igår. När killarna kom och skulle hämta sambon så såg jag inga tjejer så jag tänkte att dom kanske skulle ta mig hemma då men rätt vad det var så bara stod dom där. Dom hade legat gömda bakom en buske! Blev lite chockad. *s* Jaha sen var det på med ögonbindel o in i en bil. Sen körde dom runt så inte jag visste vart jag var vilket inte hade behövts för jag var helt lost redan efter 3 minuter! Efter en stund känner jag att dom kör på en väldigt liten och guppig väg o sen stannar dom. Jag ut ur bilen, fortf med bindel och så leder dom mig in i ett hus. Då står det en man där som tar mig i hand o hälsar och presenterar sig som "- Andersson, artist. Nu ska jag göra kroppsmålning på dig!" Okej, jag fick lite smått panik just i det ögonblicket ska jag erkänna men i vilket fall som helst så leder dom in mig i ett rum där jag ska ta av mig kläderna. Sen säger dom att jag ska ta på mig någonting och då känner jag direkt att det är en våtdräkt! Blir utledd och får ta av mig bindeln. Då står sambon där också iklädd våtdräkt. Och när vi tittar bortåt så ser vi en sjö. I sjön ligger en motorbåt av den snabbare sorten) och efter den är en dubbel gummiring bunden! Vi fick alltså åka gummiring! Det var så sjukt skoj och samtidigt lite skrämmande. Man får hålla fast sig som fan därav träningsvärken. Jag åkte ner med rumpan lite för långt i botten på ringen så den slog emot vattenytan och där fick jag dom blåmärkena. Efter det så åkte killarna och vi satt i flera timmar och grillade. Dom hade dukat upp med bröd o sallad grillat kött osv. Var sååååå himla mysigt. Blev ganska dragen där för dom hällde i mig ganska mycket vin! Sen hem till mig där en tjej hade sexleksaks-party. Sånt gillar jag med! Och så avslutades kvällen på Folkets park! Det var en underbar dag! Jag blir tårögd när jag tänker på vilka fina vänner jag har!

• zukigirl

Jodie: hmm... känner igen det där. Man får sjukt dåligt samvete när det händer så....

• Liinda_e

godmorgon!!!!

men jodie...vilken häxa till mamma du är :D :D :D
    sånt händer......

vad händer idag då?
    inte ett skit! tvätta laga mat ...hurra vad skoj!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!