PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
såååååååååååå söt!
har bt dött efter uppdateringen?????
Va fan! Jag har ju börjat jobba idag! Ni får la lugna er lite så jag hinner bli varm i kläderna igen... Då hinner jag ju surfa lite privat med! *flinar*
Hörrödu Jodie! Du får allt ta o se till att du fixar en större bild. Vi kommer ju att få synskador när vi sitter och kisar för att se vem det är som är på bilden! *hehehe* Inte vill du väl vara orsak till att halva BT får synproblem väl!?
jodie....jag håller med zuki...större STÖRRE bild önskas!
zuki:jobba? men bt då du ska ju hänga här heeeela dagarna annars känns det konstigt!
Liinda_e: Lugn och fin nu... Jag ska nog hinna med BT på dagarna med sen. Måste ju visa lite intresse för jobbet...iaf dom första 2 dagarna! (vad fan jag kan jag inte se smileysarna för!!?? Det stöööör mig!)
mig med nu har ju inte jag en aning om det var menat som en ledsen glad lr lurig gubbe....
hur ska jag nu tolka det du skrev
PANIIIIK!!!!!!!
Hjäääälp! Folk förstår inte mig på BT!!! Vad ska jag göra!!???
det var en ledsen gubbe i slutet på meningen i fall någon undrade!
Zuki din gäst bok funkar inte....så fort jag ska gå in där låser sej datorn....är det bara mej det drabbar?
hehe lr har du spärrat mej?
kanske ngt för patrik?
nä...nu funkade det!
Gör den inte? Jag hade samma problem med din igår. Och någon annans...Tror det var Dallas gb....