PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
bröööööööööööööl jag är bakis!
japp brorsan fyllde år så vi käka och bowla ....
men det känns som att för varje år som går tål man mindre och mindre och blir mer och mer bakis.......ursh vågar knappt tänka hur det kommer vara om 10 år då.....
men jodie....klart jag inte skäms över er men jag hade ju skämts över mej själv om jag skulle släpa med hela datorn (som inte är modern och liten) sätta på bt och säga här e mina vänner på bt..det gör väll inget att dom haka på?
och ni skulle skriva hej hej
och jag skulle länka upp bilder på vad vi äter och dricker och på alla som var där ....
ja men du fattar.....dom andra som var med ut kanske inte skulle vilja ha med mej igen då...
nämen hej jodie nu kan man ju se dej!
TREVLIGT!!!!!!!
Å jag som blev nyfiken på vad det var som det var panik med
Tänk vad mycket det finns som folk kan uppröras över!
Pust... har hunnit till sid 302, men nu är arbetsdagen slut så jag måste logga ut och gå hem.. får fortsätta läsa ikapp när jag kommer hem
yllo
hahahahahahahahahahhahahahahaha
e det vad du har gjort sen du kom hem....läst påanik tråd?
har du ens packat upp väskorna än?
Det var nog minnestunden som gjorde susen!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
måste ju ta igen alla förlorade gubbar! :D
nooooooooooooooooooooooooooooooooo!
vad hände????