PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
jag är lite okoncentrerad nu pga telefonsamtal
*Man ska inte ropa hej förrän man hittat nålen
Denna finns ju sen länge:
*Sex är som bridge. Om man inte har en duktig partner måste man själv ha en bra hand.....
herregud igår vart det ngt knas....
på minglet drack jag 2 glas rött
sedan gick jag vidare med en tjej för att ta en bira...
när hon klev på sitt tåg ska jag börja ta mej hem och inser att jag börjar vingla....
hittar knappt mitt tåg och börjar tappa balansen och sluddrar...
ringer min m2b och ber honom hämta upp mej...
kommer hem(han bär in mej)
spyr som en gris i flera timmar...
hur blev jag så full?
rotat runt lite på familjeliv nu och där är det fler som varit med om samma sak...en del tror att man kan vara gravid...i så fall får man hålla tummarna
en del chansar på droger ...det håller jag nog inte tummarna för...
och sist så kan man vara rädd för ngn sjukdom typ lever cancer och det får det banne mej INTE vara...
hmm känns lite..näää VÄLDIGT underligt alltihopa...
Men jösses! Det låter ju inte bra! Kan nån ha drogat dig?
Gravid? Jag har inte hört talas om att man kan bli sån då, men tydligen är det så
Hur mår du nu då?
bakis så det skriker om det...
Fy F*N! Så lite som du drack, verkar det mysko! STACKARE!!!!
Stress, ätit dåligt kan ju också påverka hur full man blir. Men efter 2 glas vin och 1 öl blir man ju inte "redlös" och spyr som en gris
nä jag HADe ätit dåligt..stress...ja såklart jag gifter mej snart men så fruktansvärt packad borde man ju inte bli...och minm2b var jätte orolig....
tog hand om mej hela natten.....