• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Kristina07: hehehe... dom ville inte sätta in nån hormonspiral på mig. Inte jag heller för den delen. Klarar inte av extra hormoner. Först trodde dom mig inte men när jag reagerade på hormonsprutan som absoluuut inte skulle märkas av så sa dom att det enda jag kunde ha var en vanlig kopparspiral. Blir agressiv och deprimerad av hormonerna. Stod nästan beredd med stekpannan innanför dörren och väntade på att sambon skulle komma hem från jobbet!

• Liinda_e

hahaha vadå? så är jag utan extra hormoner....
    jag är ett levande hormon monster utan tillsatser dygnet runt... :D

• zukigirl

Liinda_e :
    Ja men då kan du ju iaf vara säker på att din blivande verkligen älskar dig... Om han står ut med det menar jag...

• Liinda_e

japp....han e värdens goaste...när man är som värst då blir han bara snällare och snällare...så det slutar alltid med att jag skäms rejält....
    fast jag måste säga att det blir bättre med åren,inget kul att vara arg och grinig på ngn som är så snäll så inom loppet av 300 år bör jag vara av med mina hormon sving :D

• zukigirl

Liinda_e :
    *asg* Vet du en sak!!?? Min sambo är likadan! Han blir bara gulligare o gulligare ju grinigare jag blir. Och som du säger så får man ju så dåligt samvete då.... Och ja, jag slutar faktiskt vara grinig så det är ju en plan som funkar!

• Liinda_e

hehe dom e kluriga...
    men tänk om dom hade varit tvärt om ...blivit likadan som en själv ,svarar med ilska....shit nää då hade vi nog inte gift oss....

• Liinda_e

till skillnad till många här på bt tänker jag INTE sitta och göra fest häftena hemma....
    jag behöver endast sätta samman all text välja papper och färg och lämmna till tryckeriet...
    men fyyyyyy vad tråkigt det är att sitta och komma på massor av kul att skriva i häftet...dööööööö trist!

• Dallas

Kristina07
    Grattis

( är dock lite avis.... jag vill också jobba lite mindre men tjäna mycket mer )

Ni som ännu inte varit inne på gamlingtråden; Jag ska softa på soffan med Irish Coffee nu, så jag bjuder er också + att ni får jordnötter till.
    (Jag har fredag nu då jag gått av mitt 4-dagarspass)

• åsita

Shit!!! Har märkt att man inte hinner med den här tråden när man jobbar....har sjuuuuuukt mycket att göra på jobbet just nu.

Jo flickor, det där med hippan....

Det hela hände i lördags och jag kan garantera er att jag nu är nästintill fullärd i hur man dansar i 20 cm höga stövlar runt en strippstång till Justin Timberlakes Sexy back, och få det att se graciöst och sexigt ut! (det var i alla fall vad flickorna sa till mig, men jag är inte så säker på att det är sant det dom säger....)

Någon som vill gå kurs????

• Liinda_e

hahaha du var säker jätte jättefin :D

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!