• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

hehehe.... den minsta är 9 år! Dom bor faktiskt hos sin pappa och är hos mig varannan helg. Ja eller rättare sagt dom två minsta som är nio och tolv kommer varannan helg. Dom stora pojkarna (17,18 och 20) är mer intresserade av kompisar,tjejer och musik så dom är inte så intresserade av att åka till mamma. Har inga barn med min lille skägg-gubbe... Än!

• zukigirl

me tooooo.... zzzzzzzz natti!

• Liinda_e

gooooodmoooooooooorgon alla glada!
    igår hade jag en jätte kul eftermiddag låste mej ute när jag skulle ta en promis med hunden ingen mobil inga cigg nada hade jag med mej och just den fredagen bestämmer sej min m2b att jobba länge han kom hem 20 och jag låste mej ute ca 14 .
    suck stön suck.....

• zukigirl

öhhh.... satt du ute och väntade hela tiden?

• Liinda_e

jupp jag och hunden...båda töörstiga som fan...

• zukigirl

jösses! det var ju många timmar! Snacka om att man blir förbannad på sig själv ibland...

• Liinda_e

nähä...jag var sååå glad över att få massor av friskluft utan cigg....
    NOT!!!!!!

• zukigirl

hehehe... Det är ju nästan det värsta! Att glömma ciggen alltså! Man kan ju stå ut med att vara ute bara man får röka....Tur det inte var flera minusgrader iaf.

• Liinda_e

varsigo jag bjuder på ett skratt

• Liinda_e

hittade en till arg tant...men det känns lite som om dessa snorisar trakaserar henne lite

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!