PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
ni som är expertis på att hitta tomma kalorier...om man lurar till sej mat så här...då finns det väll inte heller några kalorier för dom var ju menade till ngn annan?
Liinda_e : hahaha... den kanske man skulle ha som allsång! Detvar ju ingen avancerad text precis... Såg du den gröna? Den såg ut som... ja du vet! *rodnar lite lätt*
som vadå????? nu fattar jag ingenting....som en grön mask? men det var det ju oxå
snopp-huvud!
men huvva nu var du inte lika blyg längre....!
skäms ! här på panik tråden vårdar vi vårat språk!
*knackar på dörren, stör lite i snoppsnacket och länkar en länk till allas vår Kristina*
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2480606.html
Oh my good!! Sa du snopp-huvud
*viskar* vet ni att det heter glans penis
Ollonet alltså
THANK YOU! Darling!
På Björn Borg rapporterar de att modellen är helt ny och går ut till butikerna i veckan... Därför jag inte har hittat den!
Och på Björn Borgs sida ligger den inte ute heller!
Dallas: Ja just det! Det ordet har jag hört innan...Låter ju otroligt löjligt!