PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
stavningskontroll ........
bra ide...undrar bara vad hon vill ha betalt....
kanske att man lovar att köra iväg dom charmiga fjortis skejtarna på livstid.....
näää det skulle jag aldrig göra
Betalt?? Nix inte en spänn, hon ska ju vara evigt tacksam att hon FÅR komma på era bröllop det är faktiskt ER dag och ni gör som ni VILL.
undrar bara om det är några gäster kvar på festen då
-gå härifrån! gå härifrån sa jag! :D
www.blocket.se/vi/12996558.htm
ohh my god
Nattlinne
Vikken jävla surkärring!!! Hade jag vart grabbarna så hade jag anmält fanskapet... Hon puttade ju på dom och hotade dom.
Nä fyyy vad upprörd jag blev nu! *går och sparkar på en kartong* Dom gjorde ju inget! Bara skejtade verkade det som....
Riktig skata faktiskt. Hon har inte fått nåt på lääääänge,och det förstår jag då verkligen! Men hon har ingen anledning att putta på dem för det.
Dallas : *asg* Jag tänkte samma sak! Hon skulle behöva ett rejält nummer! Fast som du sa så är det ju förståeligt om hon inte får det!
Egentligen är det ju synd om henne... hmm.. Nä fan heller! Skitkärring!