PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jodie
nuolla betyder det DET jag tror....*hoppas hoppas*
Jamen då fixar vi väl en cykeltur då!!!! Du cyklar hit till mig och sen cyklar vi till zuki
Jaha jag hade bara liiite fel då, eller nästan rätt kan man ju säga Jag tänkte på ett annat ord som kan låta lite likt....
Men herregud cykla från Finland är väl inte så jobbigt, du tar väl färjan över först
Skäggiga karlar är härligt!!!
LA 8 Pv over and out!
Jag ska ta en rökpaus nu och sen vänta på skäggiga mannen
Hej hopp rabarbers....
Jag SKA logga ut nu men LA 8 PV avslutade Fleksnes ( den korpulente norrmannen som var poppis för 20 år sen eller nåt)alltid med. Han hade amatörradio
Natti natti då! Jag är kvar....
SCHAS IVÄG *skäller på mig själv*
Min skäggiga med rabarber kommer hem vid midnatt... tåååånnnnnaaaaarrrrrrrr
Vem har gått o lagt sig? Inte jag!! Var ju tvungen att ta en mat- och rök paus!! Finns ju risk att man går ner i vikt annars och det vill man ju inte! öööhhh... Jo just det, det var ju det jag ville! Sköldpaddor var det ja... Jag har ju redan 1 så det räcker ju om jag fixar en till... Hon heter förresten Bulldozer-Berit och hon hälsar till er!
Ska jag med göra... *röker på*
Vad tror ni om gnu-fromage i tårtorna?
hmm... ja just det Liinda_e är ju det! Fast det skiter ju jag i! *flin*