• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Det är min sambo som är finsk pinne! Och Jodie är oxå suomalinen... *s*

Jag såg inte det du skrev Linda om tråkig vigsel. Selektivt seende förstår du!

Yllo: Finsk sommarsoppa ja. Vad fan! Varför tänkte jag inte på det!? Det kan man ju ha som buffé ju!!!

• åsita

jaha...ja möhköhfanti och nasu på er oxå!

skönt att vi har rett ut vem det är som är den finske pinnen.

• Yllo

*räcker försiktigt upp en hand* Minä on suomalainen.. fast min stavning och uttal kan väl lämna en hel del att önska.. däremot är jag född och uppvuxen i Suomi och är finsk medborgare med

• åsita

sinä on soumalinen? yksi yllo kaksi koskenkorva...

• Dallas

Jag kan ingen finska? Paniiik!!!
    Men jag har ett bohuslänskt lexikon; Har nån rompedrá?

• zukigirl

Dallas : Rumpedrag???? Vad är det? toapapper eller?

Jag kan heller ingen finska! Det kan ju iofs bero på att jag inte är finsk... Jo lite har man ju snappat upp men det är mest fula ord... Ska bli skoj att se hur jag ska klara ut det jag har tänkt mig... Tror jag ska hålla ett tal till min blivande på finska! Kan ju bli huuuur kul som helst!

• zukigirl

Jodie : Ja,ja lilla gumman nu tar vi det lite lugnt här! Andas djuuuupt.... Finlandssvensk ska det ju vara! Ber om ursäkt!

• åsita

jaha...och vad kan rumpedrag tänkas heta på finska då?

Rumpadragalainen?

Zuki, nu hade du allt tur, hade nästan kunnat bli åtalad för hets mot minoritetsgrupp här på BT. Passa dig!

• åsita

Go Jodie Go Jodie! *står på tårna och sträcker upp händerna i luften samtidigt som jag hejar på i värsta ricki lake stien*

• Dallas

Moooahahahah
    Rompedrá är efterhängset sällskap Äkta bohuslänska är inte snyggt..... men äkta bohusläningar är snygga

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!