PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
mmm... men om hon skulle vara det på riktigt så får hon la hålla sig till Kosken i så fall!
Tjing! *vinkar*
OOOHHH MYYY GOD!!! Jag har ÄNTLIGEN hittat klänningen jag vill ha !!!
cgi.ebay.com/Vintage-ball-gown-southern-belle-dress-bridesmaid_W0QQitemZ110160116816QQihZ001QQcategoryZ63861QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
herregud... sabla finska överallt! *ser paranoid ut*
paljon lunta mutta ei taskulamppua!!
Vilken helt underbar klänning Zuki!! Den där bara måste du ha på bröllopet. Kan redan nu se framför mig hur du kommer inglidandes på bulldozer-berit och traktor-tage med strutsarna före i den är helt juvliga kreationen
Ser verkligen fram emot slakten efter vigseln... eller är det under själva löfterna som vi ska slakta strutsen?? Sedan skickar vi runt koskenflaskan och skrålar falskare än någonsin *ylar högt Den strutsen som vi slakta.. men lust och glädje stor...*
Åhhh vad hungrig jag blev.. gnu-mousse och vaniljgnu i tårtan... SLURP!
och så såg jag någonting om offer och hedningar och vill meddela att som van deltagare i vår / höst blot så kan jag hantera både ruska och blod :D
ehhh...lär det där lite...konstigt...?
zuki
kan jag få köpa klänningen av dej snälla!! du får vad den är värd ett handskak!!!! :D :D
fucking åmål 30 år senare.....
Dagens sminktips av Bertil:
flimmr.se/2007/01/15/fraga-bertil
Ni får ev kopiera länken för att få dessa supertips inför er bröllopsdag
Glöm nu inte att sången... den där med att vi slaktar strutsen.. ska sjungas till melodin.. Den blomstertid nu kommer
*asg* Fan vad jag älskar dom klippen med Robert Gustafsson!!!! Garvar lika mycket varje gång...Har för övrigt en lillebror som kan låta likadant. aj aj aj...