PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
skoja inte....min karl skulle komma hem halv tolv och är fortfarande inte hemma.
va? Jobbar han eller?
Fast nyss så ringde han och har sjukt dåligt samvete för detta...
ska upp om tre timmar så måste försöka sova lite nu. I will keep u update 2morrow zuki!
han drack öl med chefen....
Natti.
OK! Natti natti!
åsita: Självklart vill jag ha massor med glamorösa kompisar Ni är väl också glamorösa eller?? *tittar oskuldsfullt på er alla*
JA JA JA!! Jag vill absolut vara med på den hedniska slakten/blotet *sträcker mig vildögd efter kniven och börjar fäkta med den* Fast vi måste ju planera lite tyst så att inte Zuki får reda på det i förväg
Men Zuki.. du kan inte hålla på och ändra dig så här *hötter med fingret* Hur ska de stackars sköldpaddorna kunna skrinna fram? Eller har du tänkt komma till kyrkan 2 dagar innan vigseln för att dom ska hinna fram till altaret?? Så snabba är dom ju inte. Nej håll dig till strutsarna du! Eller pållar som du rakar innan
hedning!!!!`???????????????
räkna med mej!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
oj...läste lite till....jag tar tillbaka ovanstående löfte.............
jag vill INTE vara hedning.....är dessutom vegetarian......
Men liinda_e.. du kan ju få en massa fina strutsplymer *viskar så att inte zuki hör vad vi pratar om*