• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

skoja inte....min karl skulle komma hem halv tolv och är fortfarande inte hemma.

• åsita

Fast nyss så ringde han och har sjukt dåligt samvete för detta...

ska upp om tre timmar så måste försöka sova lite nu. I will keep u update 2morrow zuki!

• åsita

han drack öl med chefen....

• Yllo

åsita: Självklart vill jag ha massor med glamorösa kompisar Ni är väl också glamorösa eller?? *tittar oskuldsfullt på er alla*

JA JA JA!! Jag vill absolut vara med på den hedniska slakten/blotet *sträcker mig vildögd efter kniven och börjar fäkta med den* Fast vi måste ju planera lite tyst så att inte Zuki får reda på det i förväg

Men Zuki.. du kan inte hålla på och ändra dig så här *hötter med fingret* Hur ska de stackars sköldpaddorna kunna skrinna fram? Eller har du tänkt komma till kyrkan 2 dagar innan vigseln för att dom ska hinna fram till altaret?? Så snabba är dom ju inte. Nej håll dig till strutsarna du! Eller pållar som du rakar innan

• Liinda_e

hedning!!!!`???????????????
    räkna med mej!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

• Liinda_e

oj...läste lite till....jag tar tillbaka ovanstående löfte.............
    jag vill INTE vara hedning.....är dessutom vegetarian......

• Yllo

Men liinda_e.. du kan ju få en massa fina strutsplymer *viskar så att inte zuki hör vad vi pratar om*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!