• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

Du, Tizzel, ang det här med paniken.

Jag har sjuk höjdskräck, och var iväg på teambuilding med jobbet. Höghöjdsbana kanske räcker som beskrivning.... Jag gav mig tusan på att jag i alla fall skulle försöka men jag lovar och svär, att jag verkligen fick panik, började gråta och skakade i hela kroppen. Det kändes som att jag inte kunde andas. Det var riktigt jobbigt måste jag säga. Det mina damer och herrar, det är verkligen att få panik på riktigt.

För övrigt så har jag börjat få lite småpaniken över andra vardagligare saker som att *shit, vi måste verkligen hitta en maskeraddräkt till Liinda_es m2b och *shit, undrar om man blir hippad eller inte*.

• zukigirl

hahahaha... jag har listat ut när jag blir hippad!!!

• zukigirl

jag har fått veta när min sambo ska få sin sexa.... kände på mig att jag ska bli hippad samtidigt! Så jag föreslog till min sambo att vi skulle åka till tyskland den helgen.... Han blev vit och röd om vartannat och mumlade nåt och gick iväg! Har lagt solbrillorna i fickan!

• zukigirl

en lite historia så här på nattkröken:
    Blodprov togs på en mycket attraktiv ung dam. Eftersom det blödde länge efteråt misstänkte doktorn svårartade koagulationsbesvär.
    - Det är väl rätt mycket som ni förlorar under mensperioden, när det blöder så här mycket från ett litet stick?
    - Ja doktorn, det stämmer. Jag förlorar mellan fyra och fem tusen kronor.

Life´s a bitch....

• zukigirl

bakom mina solglasögon... *sjunger högt och zuki-falskt*

• zukigirl

ta ut fingrarna ur öronen!!! Näpp här blir det ingen hämtning miss i nassen.... Blir synd om dom då för vi har en vattenläcka och har ett stort hål mitt i uppfarten... Herregud! Dom kanske ligger som ströe här utanför!!???

• melllis

Kanske får lägga in några panik rader... Är så att ja och min blivande ska gifta oss i januari.. Men i början av veckan blev ja inlagd på sjukhus, och till vår förvåning fick vi veta att ja va gravid i andra månaden... Och ja som redan hade beställt klänning... Nu sitter ja och letar ny i panik, men hittar ju ingen.. Kommer ju vara gravid i 6 månaden i januari..

• melllis

Klänningen ja beställde satt ju perfekt i affären. precis så dom kunde ändra nån cm hit eller dit.. Inte så de får plats en bebis-mage i den..

• zukigirl

Jodie : Är du i maskopi med min sambo eller? *glor misstänksamt* Han säger oxå att det är en pool... Jag tror inte på honom! En pool brukar faktiskt vara större än 1,5 X 1,5 meter!!!

• melllis

Grattis måste vara mysigt med två!!! Men för min del är de bara en, kollade med ultraljud när ja låg inlagd på sjukhus denna veckan..

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!