• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

Zuki

Du kan ju alltid starta en tråd! Eller öva på det där med att hoppa in slash ut ur trådar...

Asså, jag fattade inte riktigt hur man skulle göra. Är det typ ett jämfotaskutt som gäller? Och hur gör man med den obligatoriske popcornskålen?

Och var f*n är Liinda_e? Det var ju hon som startde allt.

• åsita

Tack för hjälpen zukipuki, ang det som hände tidigare, men det verkar som att det fortfarande är lite härdsmälta....

• zukigirl

Liinda_e skulle ju åka iväg och vara borta 13 dagar från sin älskling!

• åsita

Ja, hon sa att hon skulle vara borta från karl sin ja, men hallå oss då? Det har hon inte sagt något om. Jag tror att hon tog det däringa tåget med Kumbaya som mål på resan...

• Yllo

Jamen... liinda_e skulle ju resa ifrån sin älskling.. hon nämnde inte med ett ord att hon skulle resa ifrån oss *vad oförskämt*
    Hur många dagar har hon varit "försvunnen"? Kanske inte riktigt dags att efterlysa henne än.. men efter helgen kanske?

• Tizzeltazz

*tittar sig omkring*
    näää det här är ju inte gnälltråden! :D

fasen vad gnälligt mitt inlägg blev ;) :D

• Yllo

Vicken äkla chef du har Tizzel Tur att du byter jobb snart.. Milda marsvin att vara så paranoid att man inte skulle kunna vara sjuk en dag under uppsägningstiden *muttrar irriterad*

• burken

Oj av tjötigt! Vissa skall bara inte vara chefer. Just det där med att klocka raster är ju verkligen överkurs. Det är något av det värsta jag vet... 43 min lunch.. och?

Kanske han inte blir så långvarig? Vad skall du jobba med istället?

• Liinda_e

hej hej alla,ser att jag är efterlyst!
    jag är på semester och har inte tillgång till dator,hoppade bara snabbt in här på n dator jag fick låna 3 minuter...så jag har inte heller hunnit läsa egenom allt....hemma igen på tisdag!
    ha det gott alla...paniika allt vad ni kan!

• åsita

Hon kom, hon gick och hon trådades! Ang Liinda_alltså, om det var någon som undrade.

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!