PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
...hjälp* *asg*
åsita:
Jag tog ett djupt andetag och spände mina ben och sedan hoppade jag så högt jag kunde, och som tur var så kom jag rätt in i denna tråden *S* Missade några andra trådar på vägen men dem höll på att kasta sina nät också men jag fick lyft upp benen tillräckligt högt för att missa dem
Phu! Tur!
*vatten, stan e full av vatten* Gnolar väl även lite i denna tråd!
Vad blir det för gött idag då?
Jag har en god påse camebrigd kur med chokladsmak
Åh! Mums! Men jag har ju själv några Itrimshakes som står och gottar till sig i kylskåpet.
*Här snackar vi godsaker som stora chockladmuffins med massa god icing, eller chockladbollar med extra allt, eller den där goda hallonmoussetårtan vi åt i helgen*
*gäsp* fy fan vad depraverad man blir när man är arbetslös....
Aarrrrggghhhh... *försök till imitation av Homer Simpson* Chokladbollar.... mums!! Vill ha en hel ask NU!!!
Zuki: Vad vill/kan du jobba med då? Tråkigt att vara arbetslös, har du varit det länge? Akta dig så du inte blir för beroende av BT bara, svårt att börja jobba då..
burken: Kan jobba? hmm... det mesta faktiskt! Har varit en hoppjerka... Men jag VILL jobba med logistik! Det var det roligaste jobb jag haft! Synd att det bara var ett vik
. Men annars så är jag den sortens person som måste jobba med mycket kundkontakt och omväxlande arbete. Blir så lätt uttråkad annars.... Problemlösning äääälskar jag!
Har varit arbetslös i 4 månader nu. Det var skönt dom första 3 veckorna...
Tror jag ska starta eget om jag inte hittar nåt snart.
Hm, tråkig sits. Men varför inte starta eget, låter kul. Önskar jag hade någon bra affärside som skulle kunna funka.
Eller kafé! Älskar att baka och laga mat och dona.. och tjöta med folk. Finns det ingen utbildning du kan gå då? Eller det kanske du inte vill KY- är super. Känner en tjej som gått något logistisk variant. :-;